Jump to content
Annons

zZounds.com


EkL

Recommended Posts

Nu är det så att jag suttit och letat efter ett nytt ljudkort, och bestämt mig för ett Tascam Us1614 USB-interface. Jag har suttit och kikat runt i olika webaffärer och slutligen hittat till zZounds.com där de hade ett bra pris på interfacet. Men zZounds ligger i USA, och jag läste igenom deras FAQ men lyckades inte begripa om de skeppar varor till Europa, så jag undrar om någon här på forumet beställt därifrån.

Eller är det möjligtvis någon som beställt från engelska Gear4music?

Det kanske är någon här som vill samfrakta något därifrån om det nu går att beställa till Europa.

Eller ännu bättre, någon kanske har ett begagnat Tascam us1614 till salu? 🙂

Redigerat av EkL
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Minns inte, länge sen jag läste igenom deras FAQ. Men oavsett, det blir inte billigare skicka efter därifrån. Tullavgifter tillkommer. Det har diskuterats i flera trådar så sök på det om du är intresserad av mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har diskuterats i flera trådar så sök på det om du är intresserad av mer.

Tråd-dräparn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns inte, länge sen jag läste igenom deras FAQ. Men oavsett, det blir inte billigare skicka efter därifrån. Tullavgifter tillkommer. Det har diskuterats i flera trådar så sök på det om du är intresserad av mer.

Jag tyckte jag sökte genom rätt bra, jag. Jag hittade ingen som hade beställt därifrån, så jag bestämde mig för att posta en ny tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Det har diskuterats i flera trådar så sök på det om du är intresserad av mer.

Tråd-dräparn!

Tar jag som smicker. 😉 Har fått ett nytt passande smeknamn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...