Neosus Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Mjöööölby! Tror banne mig att jag flyttar dit baföratt!
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 bakat kladdkaka med kolasåslager i 😕 imorgon är det fettorfredag så då ska vi äta: kolasåskladdkaka nutella grädde kolasås och dricka cola till det 😄
Gote Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 bakat kladdkaka med kolasåslager i 😄 imorgon är det fettorfredag så då ska vi äta: kolasåskladdkaka nutella grädde kolasås och dricka cola till det 😄 Så GI... 😕
Pazo Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Overkill leker hemmafru... Han har städat och bakat idag.
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Overkill leker hemmafru...Han har städat och bakat idag. ööh nej! städade gjorde jag igår!
Pico Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 ööh nej! städade gjorde jag igår! Som en riktig hemmafru vet han hur man sprider ut vardagens alla sysslor över veckan!
Overkill Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Som en riktig hemmafru vet han hur man sprider ut vardagens alla sysslor över veckan! ja, klart! eller hur många dagar är det? 7? /memesmästaren
Dingbats Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 Kan vi inte leka den där leken där alla skriver tre ord och så blir det en historia? 😕 Jag börjar med överskriften: En analys av Romeo och Julia ur ett anarkofeministiskt samtidsperspektiv
Recommended Posts