Skruven (oregistrerad) Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 (redigerat) Hej! När jag har tagit mixdown på mina låtar så blir dem typ 34Mb stora, hur kan jag få dem mindre? En vanlig låt är vell mellan 2-4Mb Och en fråga till kan USB på en synth vara samma som MIDI? //Skruven Redigerat 30 december 2008 av Skruven
ake Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 (redigerat) Hej!När jag har tagit mixdown på mina låtar så blir dem typ 34Mb stora, hur kan jag få dem mindre? En vanlig låt är vell mellan 2-4Mb //Skruven Det första är wav det andra är typ mp3. USB är inte MIDI men vissa klaviatur kan skicka midi över USB. Redigerat 30 december 2008 av ake
Rabieshund Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Fixa ett program som konverterar ett ljudformat till ett annat. Googla! Lägg in filen och välj att outputformatet ska vara mp3 i kanske 192 kbps.
Hellpig Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Sök efter "winlame", ladda ner och installera. Mycket bra wave-till-mp3-konverterare.
Lars XLN Audio Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 (redigerat) Du kan spara direkt som mp3 i cubase! Välj Export Audio precis som du gjort nu, men välj mp3 istället för WAV som format. Redigerat 30 december 2008 av Lars XLN Audio
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.