Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag skulle vilja ha lite hjälp av någon som kanske har koll på hur SD kort fungerar till en Korg TR.

Det är så att jag skulle vilja göra fler ljud men fortfarande vilja ha kvar orgnial ljuden som finns på Synthen. Det är så att jag vet inte om det går att ha högre kapacitet på minneskortet eftersom det står i bruksanvisningarna att men ska använda 16MB-1GB (voltage 2.7-3.6 V), Jag är lite skeptisk eftersom när de tillverkade Synthen så kanske det bara fanns högst 1GB i kapacitet på minneskorten (SD-card). Jag ligger i ett dilemma om jag ska köpa ett koet som ligger högre i kapacitet än det som står i bruksanvisningarna eller följa helt enkelt anvsningarna. Jag antar att det måste gå att ha högre men jag är inte helt säker.

Så nu behöver jag råd av någon som har koll på detta! 🙂

Tack på för hand!

post-19635-1230476145_thumb.jpg

post-19635-1230476206.jpg

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

SD kort kostar inget så köp och prova.

Alt kontakta återförsäljaren av synten.

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.