Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hey folks,

Söker lite personer som kan tÀnka sig vara intresserade av att göra lite lÄtar tillsammans. Mina influenser Àr Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera ..

Jag anvÀnder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker.

Intresserad? skicka PM om msn adress 😉

Redigerat av Opiiate
  • 2 veckor senare...
Annons
Postat

Ingen som vill prova? 🙂 Hade varit skoj! .. fast det Ă€r en genre som kanske inte sĂ„ mĂ„nga kĂ€nner till? 😉 Fast det finns ju iofs hur mĂ„nga som helst idag!

Postat
Jag gillar avkopplade och lugn musik.

Kanske kan göra ett försök? 😉 I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig sĂ„ du kan lyssna pĂ„ vad det Ă€r jag menar? .. om du Ă€r intresserad dĂ„ vill sĂ€ga?

Postat
Jag gillar avkopplade och lugn musik.

Kanske kan göra ett försök? â˜ș I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig sĂ„ du kan lyssna pĂ„ vad det Ă€r jag menar? .. om du Ă€r intresserad dĂ„ vill sĂ€ga?

FL Studio

Postat
Hey folks,

Söker lite personer som kan tÀnka sig vara intresserade av att göra lite lÄtar tillsammans. Mina influenser Àr Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera ..

Jag anvÀnder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker.

Intresserad? skicka PM om msn adress 😄

Har mailat dig pÄ din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig pÄ MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds

Allt gott

Postat
Hey folks,

Intresserad? skicka PM om msn adress 😄

Har mailat dig pÄ din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig pÄ MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds

Allt gott

You got mail!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.