Opiiate Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 (redigerat) Hey folks, Söker lite personer som kan tĂ€nka sig vara intresserade av att göra lite lĂ„tar tillsammans. Mina influenser Ă€r Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag anvĂ€nder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress đ Redigerat 12 december 2008 av Opiiate
Opiiate Postat 9 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 9 december 2008 Ingen som vill prova? đ Hade varit skoj! .. fast det Ă€r en genre som kanske inte sĂ„ mĂ„nga kĂ€nner till? đ Fast det finns ju iofs hur mĂ„nga som helst idag!
Opiiate Postat 9 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 9 december 2008 Jag gillar avkopplade och lugn musik. Kanske kan göra ett försök? đ I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig sĂ„ du kan lyssna pĂ„ vad det Ă€r jag menar? .. om du Ă€r intresserad dĂ„ vill sĂ€ga?
Uozon Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Jag gillar avkopplade och lugn musik. Kanske kan göra ett försök? âșïž I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig sĂ„ du kan lyssna pĂ„ vad det Ă€r jag menar? .. om du Ă€r intresserad dĂ„ vill sĂ€ga? FL Studio
Interzone Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Hey folks, Söker lite personer som kan tĂ€nka sig vara intresserade av att göra lite lĂ„tar tillsammans. Mina influenser Ă€r Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag anvĂ€nder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress đ Har mailat dig pĂ„ din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig pĂ„ MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds Allt gott
Opiiate Postat 15 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 15 december 2008 Hey folks, Söker lite personer som kan tĂ€nka sig vara intresserade av att göra lite lĂ„tar tillsammans. Mina influenser Ă€r Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag anvĂ€nder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress đ Har mailat dig pĂ„ din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig pĂ„ MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds Allt gott You got mail!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.