Opiiate Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 (edited) Hey folks, Söker lite personer som kan tänka sig vara intresserade av att göra lite låtar tillsammans. Mina influenser är Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag använder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress 😉 Edited December 12, 2008 by Opiiate
Opiiate Posted December 9, 2008 Author Posted December 9, 2008 Ingen som vill prova? 🙂 Hade varit skoj! .. fast det är en genre som kanske inte så många känner till? 😉 Fast det finns ju iofs hur många som helst idag!
Opiiate Posted December 9, 2008 Author Posted December 9, 2008 Jag gillar avkopplade och lugn musik. Kanske kan göra ett försök? 😉 I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig så du kan lyssna på vad det är jag menar? .. om du är intresserad då vill säga?
Uozon Posted December 9, 2008 Posted December 9, 2008 Jag gillar avkopplade och lugn musik. Kanske kan göra ett försök? ☺️ I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig så du kan lyssna på vad det är jag menar? .. om du är intresserad då vill säga? FL Studio
Interzone Posted December 15, 2008 Posted December 15, 2008 Hey folks, Söker lite personer som kan tänka sig vara intresserade av att göra lite låtar tillsammans. Mina influenser är Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag använder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress 😄 Har mailat dig på din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig på MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds Allt gott
Opiiate Posted December 15, 2008 Author Posted December 15, 2008 Hey folks, Söker lite personer som kan tänka sig vara intresserade av att göra lite låtar tillsammans. Mina influenser är Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag använder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress 😄 Har mailat dig på din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig på MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds Allt gott You got mail!
Recommended Posts