perrock Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 http://www.musikborsen.se/ på den hemsida om du söker:220120 hittar du den jag undrar hur man kopplar den till datorn
perrock Postat 16 november 2008 Trådstartare Postat 16 november 2008 Via USB vad jag kan se 😄 MVH Anders hur många USB kablar måste man ha har bara 0
Anders F Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 Vad jag kan läsa mig till på sidan så ansluts både ljudkort och kontroll via USB, så det blir 2 USB-kablar då, men om du går in på musikbörsen så vet ju de exakt vad du skall ha för kablar med så att det blir rätt. MVH Anders
perrock Postat 16 november 2008 Trådstartare Postat 16 november 2008 Vad jag kan läsa mig till på sidan så ansluts både ljudkort och kontroll via USB, så det blir 2 USB-kablar då, men om du går in på musikbörsen så vet ju de exakt vad du skall ha för kablar med så att det blir rätt. MVH Anders ska den där grejen som en julklapp tänkte jag
TimVikman Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Funderar starkt på att köpa detta paket. Fungerar det bra för dig? Kan inte alls mycket om inspelning men om jag inte har missuppfattat så är det är 1 input gitarr/bas? och 1 input till mikrofon? (eventuellt uppmickning) har du prövat att micka trummor eller liknande? isf låter det okej? 😉
perrock Postat 5 januari 2009 Trådstartare Postat 5 januari 2009 jag fick den inte i julklapp 😉 men jag ska köpa den så när jag har köppt den kan jag göra en grej om den annars om du köper den för du göra det
TimVikman Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 jag fick den inte i julklapp 🙂men jag ska köpa den så när jag har köppt den kan jag göra en grej om den annars om du köper den för du göra det 🙂 Okej har hiittat lite annat smått o gott nu med. men tack ändå!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.