Jump to content
Annons

Hur funkar ljudkortet Edirol FA-66 med nya iMac.


TripMan

Recommended Posts

Hur funkar ljudkortet Edirol FA-66 med nya iMac ?

Tänkte köpa ett som funkar med både pc windows och i Mac. Tänkte köra bot camp.

Om det inte är stabilt köper jag ett Apogee Duet och kör endast i Mac Logic vad tror ni vad ska jag köpa om jag vill ha det stabilt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

har en klasskamrat som har en imac och skolan har FA66 att låna ut så skulle kolla om han hade lust att testa om du vill? 😉 men de ska väll fungera, fa66 fungerar utan problem på min macbook, inte ens några drivers! bara att tuta och köra!

Link to comment
Dela på andra sajter

har en klasskamrat som har en imac och skolan har FA66 att låna ut så skulle kolla om han hade lust att testa om du vill? :rolleyes: men de ska väll fungera, fa66 fungerar utan problem på min macbook, inte ens några drivers! bara att tuta och köra!

Coolt...

Link to comment
Dela på andra sajter

har en klasskamrat som har en imac och skolan har FA66 att låna ut så skulle kolla om han hade lust att testa om du vill? 😉 men de ska väll fungera, fa66 fungerar utan problem på min macbook, inte ens några drivers! bara att tuta och köra!

Coolt...

det skulle fungera sade han, han hade testat koppla in ljudkortet och den hittade det och allt, men inte provat använda det till något, men de ska ju fungera 😛 som sagt fungerar perfekt i min macbook så ser inte varför deti nte skulle fungera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...