Jump to content
Annons

Line 6 AMP FARM


Ekstasis

Recommended Posts

Annons
deeman (oregistrerad)
Det ska funka med PODxt, så kör jag i alla fall. Det borde dyka upp i Line6Monkey applikationen bland updates (eller vad dom nu kallar det). Ett minus är dock att du måste ha PODxt'en ansluten som en jättestor dongle till datorn för att kunna köra PODFarm.

PODxt finns inte som val men, Ja det funkar om man köper det och får en license key.

Jag trodde det var gratis först...

/Deeman

Link to comment
Dela på andra sajter

PODxt finns inte som val men, Ja det funkar om man köper det och får en license key.

Jag trodde det var gratis först...

/Deeman

Är du här och Tjöötar nu oxo ?? 🙂

Nä jag tror en del svar här har 'missuppfattat vad som är 'XT' och 'X3'

Till X3 är den gratis att ladda ner,men tyvärr är det bara att hala upp 'Lädret' om man kör den äldre XT...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
deeman (oregistrerad)

Gammal tråd, men vad menas med "Reamping" som nämns några gånger.

Har själv en PODxt så därav frågan.

Redigerat av deeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Gammal tråd, men vad menas med "Reamping" som nämns några gånger.

Har själv en PODxt så därav frågan.

Kort förklarat. Du spelar in ett band och mickar upp förstärkaren, samtidigt spelar du in en linesignal. Senare upptäcker du att gitarren inte låter roligt. Då kan du skicka ut linesignalen till en förstärkare och micka upp den och spela in gitarren på nytt utan att gitarristen är där 😆 Eller så kan du lägga en gitarrplugg på linesignalen om det är det ljudet du är ute efter eller i ditt fall skicka signalen till din pod. Då har du reampat gitarren.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...