KarlA (oregistrerad) Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 Hej! jag undrar hur många cd-skivor man måste installera för att få mycket instrument då jag inte är så intresserad av loopar. Har inte logic ännu men ska snart slå till. hur mycket instrument får man med endast disk 1 installerad? får man några akustiska pianon?
JonasW Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Hej! jag undrar hur många cd-skivor man måste installera för att få mycket instrument då jag inte är så intresserad av loopar. Har inte logic ännu men ska snart slå till. hur mycket instrument får man med endast disk 1 installerad? får man några akustiska pianon? Du får med allt utom just loopar osv (i stort sett)...
spass Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 (redigerat) Ledigt utrymme på hårddisken * • 7 GB för att installera alla program och nödvändigt material * • Ytterligare 39 GB för att installera valfritt material (stora materialpaket kan installeras på en separat hårddisk): * – 10 GB för Jam Pack-samlingar * – 16 GB för ljudeffekter * – 6 GB för surround-musikbakgrunder * – 7 GB för annat valfritt material Audio Content 1....................7.92 GB Audio Content 2....................7.04 GB Audio Content 3...................7.11 GB Jam Pack Content 1.............4.77 GB Jam Pack Content 2................5.83 GB Jam Pack Content 3................3.66 GB Logic Studio Demo Content......7.95 GB Logic Studio.........................7.22 GB själva programmet logic är nästan detsamma som express så för dig är det kanske smartare att köpa express... Redigerat 27 oktober 2008 av spass
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.