Jump to content
Annons

Boosterz Inc Is In Da House!


BoosterzInc (oregistrerad)

Recommended Posts

BoosterzInc (oregistrerad)

Tjenare allihopa!

Daniel Heter jag, 29 år gammal, Bor i Hofors, en liten by i mittersta sverige. Producerar musik sedan 1998, då under en hel del olika namn. Mest känd som "Boosterz Inc" Jag tyckte Ide'n att regga sig här, verkade hur trevligt som helst.

Vet inte mer vad jag ska skriva, ni får fråga om det är nåt ni undrar över. Självklart finns jag även till för hjälp i programmet Reason, om så önskas. har några års kunskap.

Är nog heller inte helt omöjligt att jag kommer ladda upp en och en annan demo / låt, när jag får lust 😲

Hare bra allihopa, och tack för mig!

post-19074-1222920230_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjenare allihopa!

Daniel Heter jag, 29 år gammal, Bor i Hofors, en liten by i mittersta sverige. Producerar musik sedan 1998, då under en hel del olika namn. Mest känd som "Boosterz Inc" Jag tyckte Ide'n att regga sig här, verkade hur trevligt som helst.

Vet inte mer vad jag ska skriva, ni får fråga om det är nåt ni undrar över. Självklart finns jag även till för hjälp i programmet Reason, om så önskas. har några års kunskap.

Är nog heller inte helt omöjligt att jag kommer ladda upp en och en annan demo / låt, när jag får lust 😄

Hare bra allihopa, och tack för mig!

Nämen trevlans, ännu en snubbe från södra norrland 😉

Är själv från Sandviken 😎

Kul kul. Välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

BoosterzInc (oregistrerad)
Tjenare allihopa!

Daniel Heter jag, 29 år gammal, Bor i Hofors, en liten by i mittersta sverige. Producerar musik sedan 1998, då under en hel del olika namn. Mest känd som "Boosterz Inc" Jag tyckte Ide'n att regga sig här, verkade hur trevligt som helst.

Vet inte mer vad jag ska skriva, ni får fråga om det är nåt ni undrar över. Självklart finns jag även till för hjälp i programmet Reason, om så önskas. har några års kunskap.

Är nog heller inte helt omöjligt att jag kommer ladda upp en och en annan demo / låt, när jag får lust 😄

Hare bra allihopa, och tack för mig!

Nämen trevlans, ännu en snubbe från södra norrland 😉

Är själv från Sandviken 😎

Kul kul. Välkommen!

Tackar Tackar ! =) trevligt och råkas! Sandviken är jag ofta i hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare allihopa!

Daniel Heter jag, 29 år gammal, Bor i Hofors, en liten by i mittersta sverige. Producerar musik sedan 1998, då under en hel del olika namn. Mest känd som "Boosterz Inc" Jag tyckte Ide'n att regga sig här, verkade hur trevligt som helst.

Vet inte mer vad jag ska skriva, ni får fråga om det är nåt ni undrar över. Självklart finns jag även till för hjälp i programmet Reason, om så önskas. har några års kunskap.

Är nog heller inte helt omöjligt att jag kommer ladda upp en och en annan demo / låt, när jag får lust 😎

Hare bra allihopa, och tack för mig!

Nämen trevlans, ännu en snubbe från södra norrland 🙂

Är själv från Sandviken 🙂

Kul kul. Välkommen!

Tackar Tackar ! =) trevligt och råkas! Sandviken är jag ofta i hehe

Jag kan tänka mig det 🙂

Jag är däremot inte så ofta i Hofors 😉😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...