strumpan_metal Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Jag följer Carlstrom hack i hĂ€l och hĂ€rmar lite. Jag har ocksĂ„ varit medlem sedan 05 och har mĂ„nga gĂ„nger funnit kunskap i detta forum som varit till stor hjĂ€lp. đ Kort om mig Ă€r att jag Ă€r 22 Ă„r, spelar gitarr, studerar pĂ„ MDH (VĂ€sterĂ„s) och gillar "mĂ€ttal" (men Ă€ven annan musik som smygjazz och tv-spelsmusik). đ Mina influenser vad gĂ€ller gitarr Ă€r, Gary Moore, Norum, Gus G m.fl och Jag kan konstatera att jag efter ett par tre Ă„r nu utan nĂ„got band (iom att jag suttit "instĂ€ngd" och skrivit sjĂ€lv), saknar ett nĂ€tverk av likasinnade musiker. Det Ă€r skittrĂ„kigt, och jag saknar verkligen den dĂ€r feelingen att vara del av ett riktigt band, spela live, och dra fula skĂ€mt i replokalen. đ Nu finns det 8 lĂ„tar, jag pĂ„ gitarr och en kanonsĂ„ngare, och jag siktar pĂ„ att bygga ett band i Stockholm/VĂ€sterĂ„s. Trummis, bassist, och keyboardist efterlyses. Saken Ă€r den, att jag inte orkar eller kĂ€nner för att gĂ„ ut pĂ„ rockpubarna och fyllesnacka för att försöka hitta sjyssta grabbar som kan lira. Jag vill Ă„t stadiga musiker med fötterna pĂ„ jorden som lirar med en grym kĂ€nsla. đ SjĂ€lv Ă€r jag rak pĂ„ sak och gillar raka rör. Man snackar om det finns olösta problem. SĂ„... Ăr du en sjysst lirare som ocksĂ„ bara sitter hemma och tragglar med nĂ„n gammal bandare, bara vĂ€ntar pĂ„ att hitta ett sjysst band, Ja men sĂ„ hör av dig!!! đ Eller... kanske behöver DU ett gitarrpĂ„lĂ€gg till nĂ„n lĂ„t sĂ„ hör av dig! + Jag behöver hjĂ€lp med webdesign, myspace, cover art, logo och mycket sĂ„nt ocksĂ„. Du som hjĂ€lper kommer att framhĂ€vas och fĂ„ cred! đ
Peter Roos Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Hej dĂ€r, smygare # 2 idag. VĂ€lkommen! đ
strumpan_metal Postat 29 september 2008 TrĂ„dstartare Postat 29 september 2008 Haha. Sjysst! Jag tĂ€nkte jag hakar pĂ„ liksom. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.