kunglig Postat 24 september 2008 Postat 24 september 2008 (redigerat) Tja pÄ min förra dator sÄ brukade jag spela in lÄtar frÄn Youtube. Men pÄ min nya dator funkar inte det, för den rutan dÀr man vÀljer("What u hear") det Àr lÄst pÄ nÄtt sÀtt assÄ helt grÄ, det stÄr inte helller nÄtt i den. Jag har ett: Creative SB Audigy SE PCI, 7.1 Surround, 24-bit/96KHz, Retail med installerad drivrutin. Vad ska jag göra för detta ska funka nÄn instÀllning elr? Tack pÄ förhand Redigerat 24 september 2008 av kunglig
kvint (oregistrerad) Postat 24 september 2008 Postat 24 september 2008 Tja pÄ min förra dator sÄ brukade jag spela in lÄtar frÄn Youtube. Men pÄ min nya dator funkar inte det, för den rutan dÀr man vÀljer("What u hear") det Àr lÄst pÄ nÄtt sÀtt assÄ helt grÄ, det stÄr inte helller nÄtt i den. Jag har ett: Creative SB Audigy SE PCI, 7.1 Surround, 24-bit/96KHz, Retail med installerad drivrutin. Vad ska jag göra för detta ska funka nÄn instÀllning elr? Tack pÄ förhand Vilket operativsystem? Om du har Vista bör du kolla in denna lÀnken: http://audacityteam.org/wiki/index.php?tit...ar_Issues#Vista
kunglig Postat 24 september 2008 TrÄdstartare Postat 24 september 2008 Tja pÄ min förra dator sÄ brukade jag spela in lÄtar frÄn Youtube. Men pÄ min nya dator funkar inte det, för den rutan dÀr man vÀljer("What u hear") det Àr lÄst pÄ nÄtt sÀtt assÄ helt grÄ, det stÄr inte helller nÄtt i den. Jag har ett: Creative SB Audigy SE PCI, 7.1 Surround, 24-bit/96KHz, Retail med installerad drivrutin. Vad ska jag göra för detta ska funka nÄn instÀllning elr? Tack pÄ förhand Vilket operativsystem? Om du har Vista bör du kolla in denna lÀnken: http://audacityteam.org/wiki/index.php?tit...ar_Issues#Vista Jo jag har vista
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.