Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja ,

Jag undrar om det Àr nÄgon hÀr som har Fredrik Arbetsplats frÄn IKEA? Om ni har detta bord skulle det uppskattas om ni kanske kunde knÀppa ett kort och slÀnga upp hÀr, sÄ man fÄr se bilden pÄ "riktigt".

82078_PE207481_S4.jpg

Redigerat av Opiiate
Annons
Postat

Är det verkligen ingen som har detta bordet? .. jag trodde det var rĂ€tt sĂ„ "kĂ€nt" eftersom det har sina likheter med Jerker bordet frĂ„n IKEA. 😛

bump đŸ˜Č

Postat (redigerat)

Varför vill du ha bilder ?

Förklara lite om orsaken sÄ kanske du fÄr napp lÀttare. Jag sitter pÄ ett Jerker bord men jag vill ÀndÄ veta varför du vill se bilder ? Om du Àr snÀll kanske jag postar min GRYMMA setup som jag gjort sjÀlv för att anpassa till studion.

😄

Sen kan du alltid gĂ„ till IKEA och kolla. DĂ„ fĂ„r du Ă€ven kĂ€nna pĂ„ det pĂ„ riktigt 🙂

Redigerat av Pesek
Postat

Joo det kanske lĂ„ter lite knas att jag vill se "riktiga" bilder, men det handlar om att fĂ„ se bordet med musikprylar pĂ„ .. att helt enkelt sĂ„ hur djupt/brett det Ă€r 🙂 Visst, det stĂ„r pĂ„ hemsidan hur djupt/brett det Ă€r. Men det Ă€r en sak att lĂ€sa och en annan att se. 🙂:)

Jag hade ju tÀnkt skaffa detta bord sjÀlv, eftersom det liknar Jerker en del.

Fast tjejen hatar det bordet ..... 😄

Postat

Jerker finns ju inte lÀngre, sÄ det Àr inget alternativ lÀngre - trots att jag berÀttade för dem att de hade konstruerat det optimala hemstudio-bordet nÀr jag hade kontakt med dem angÄende de svÀngbara hyllorna, som jag tyckte verkade lite klena jÀmfört med den Àldre modellen...

SjĂ€lv har jag ett Jerker-bord, sĂ„ det hjĂ€lper dig inte sĂ„ mycket att jag lĂ€gger upp nĂ„gon bild... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.