Jump to content
Annons

Är inte detta billigt Waves Diamond Bundle 5.0


SoloNo1

Recommended Posts

Såg på en sida där man kan köpa waves Bundle 5.0 för $99.95

Retail Price: $3899.95

You Save: $3800

Product Overview:

Features:

A comprehensive collection of audio processing tools, Diamond brings unparalleled signal processing power to your studio, for tracking, mixing, mastering, creative sound design, and audio restoration. Diamond now includes Q-Clone, Waves Tune LT, L3 Multimaximizer, L3-LL Multimaximizer, and IR-L Convolution Reverb as well as all the plug-ins found in Waves Platinum, Restoration, and Transform bundles. From dynamics, equalization, and reverb to pitch correction, spatial imaging, and beyond, Diamond is a must-have for every serious studio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är inget crackat:

Det är OEM fast i download format, man får en image fil eller installations fil och ingen kartong eller en manual att hålla i, men det har ju dom flesta som pdf på skivan.

Slit den här sidan med hälsan!

Läs gärna under FAQ på sidan för frågor varför det är så snuskigt billigt!

Här kommer en direktlänk till just Waves, men dom har en massa andra program också!

http://almomiz.com/software/pc/other/waves...bundle_5.0.html

Link to comment
Dela på andra sajter

How can you sell this software as OEM? It seems too good to be true - is there a catch?

There is no catch - the software versions that we sell are OEM (Original Equipment Manufacturer) which means you will receive the installation downloadable CD images only (they do not come in their original retail packing and do not include the manual). We do guarantee that all programs are the 100% full working retail versions - no demos or academic versions! When you order, you will receive all materials required for a complete installation - or your money back! Why pay hundreds of dollars more when you can get exactly the same but downloadable? You don't have to pay that much for the fancy box and manuals.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är oxå skeptisk.

De kränger t ex Voxengo-pluggar, och de laddas normalt hem direkt från sidan. Alltså det har aldrig funnits en kartong som skulle motivera ett högre pris.

Men jag är mer än nyfiken om nån tankar hem nåt för en billig peng.

Jag funderar oxå på hur registreringsbiten ligger till, alltså möjlighet till uppgraderingar... Det ska ju gå om det är på riktigt...

något som "möjligen" skulle göra det troligt är att åtminstone några program är gamla; de säljer t ex Sonar 4 och Cubase 2.2. Det var ju ett tag sen, och de SKA vara billiga om nån fortfarande säljer dem. Och Cubase säljs med "varningen" att dongle inte bifogas. Då ska det ju inte vara en crack.

Men fan... jag spekulerar.

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
VARNING:

Forskade lite. Låter lite likt eller?

http://spamtrackers.eu/wiki/index.php?title=Soft_Sales

Som man säger låter det för bra för att vara sant är det så. Visst om det normalt kostar $3899.95 och man hittar det för säg $3000 hade jag varit böjd tro det kan vara seriöst men som sagt 99 är inte seriöst. Däremot finns det någon site där man kan köpa waves pluggar enbart som nedladdningsbara och är helt seriöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

VARNING:

Forskade lite. Låter lite likt eller?

http://spamtrackers.eu/wiki/index.php?title=Soft_Sales

jo... Fan nästan lite pinsamt att jag en stund övervägde om det kunde vara "på riktigt". Ungefär som att man aldrig sett ett spammejl...

Nej fan... det är nog inte nåt bra läge att knappa in sitt kontokortnummer på den där sidan ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...