Kallekanin Posted November 6, 2004 Share Posted November 6, 2004 LÅTNAMN: Test ARTIST/GRUPP: Kallekanin GENRE: Chip LÅTLÄNGD: 3.04 KOMPOSITÖR: Kallekanin PRODUCENT: Kallekanin INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.8 megabyte STATUS: Städade lite på Hd:n och hittade denna LÅTLÄNK: LÅTEN Hittade som sagt låten på hd:n när jag rensade lite och tycker att ni kunde få lyssna på den också om ni vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Låter gammalt dataspel, kul! MVH Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barden Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 haha.. nice.. låter grymmt. Nu blev ja lite sugen på att dra ner nes lådan från vinden o njuta lite till musiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
insolitus Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 (edited) MUMS! Blipblop äger... Ska skickas vidare till lite kompisar... Edited November 9, 2004 by insolitus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 har alltis alskat spelsound =). Skulle tipsa om refillet C64 drumstation till er reason-users där ute som vill skojja med spelmusik =). Link to comment Share on other sites More sharing options...
insolitus Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 har alltis alskat spelsound =). Skulle tipsa om refillet C64 drumstation till er reason-users där ute som vill skojja med spelmusik =). Absolut!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Vadå Atari och Nintendo, jag tycker nog att lead-ljudet skriker C64.. 😉 "Gillar".. //Mr J Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Hittade som sagt låten på hd:n när jag rensade lite och tycker att ni kunde få lyssna på den också om ni vill. Det är bra! Man ska städa av sina motorcyklar så här framåt hösten. Men inte visste jag att man kunde hitta låtar i sin gamla HD? 😉 Vad ger man för betyg till låten då? Tja, 2000 000 päng och två extraspel kanske...!? 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kallekanin Posted November 10, 2004 Author Share Posted November 10, 2004 Tack till alla som orkat lyssna! 🙂 strongt Kanske inte alla gillar denna typ av musik, men jag tycker sånt e rätt hot Annars så är låten gjord me gratis pluggar i cubase. Har även en massa seriösa låtar, men det tar vi nån annan dag 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts