Jump to content
Annons

EWQLSO Silver Edition


JonasW

Recommended Posts

Jag har fått ett problem med EWQLSO Silver Edition. Det har funkat utan problem i all tid men när jag nu installerade leopard verkar det ha fått fnatt.

Jag får midi in och tangenterna rör sig när jag spelar upp men inget ljud kommer ut. Om jag trycker på nån tangent på kontaktspelarens keyboard så funkar ljudet men som sagt inte vid uppspelning.

Jag har kontaktat NI men har inte fått nåt svar än (det har gått 2 veckor snart) så jag tänkte kanske nån här sitter inne med feta kunskaper och kan hjälpa mig :rolleyes:

Kan tillägga att pluggen har senaste uppdateringen och jag har även testat att installera om den.

En annan konstig sak är att i NI Service Center så hittar den pluggen och allt, det står att den är aktiverad men däremot så står det "can't find application" och det finns inget sätt att säga åt den vart programmet ligger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Uppdatera inte OS om det inte är helt nödvändigt (om du inte är HELT säker på att all programvara kommer att fungera). Genom att försöka laga något som inte är trasigt brukar resultatet sällan bli bättre.

Vad använder du för sampler? Kontakt eller Kompakt? Kompakt står EW ör så det fungerar i stort sätt inte till något. Kontakt har ökända problem ihop med Leopard. Risken är att du helt enkelt får vänta på nya uppdateringar av Kontakt eller installera Tiger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...