Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har fÄtt ett problem med EWQLSO Silver Edition. Det har funkat utan problem i all tid men nÀr jag nu installerade leopard verkar det ha fÄtt fnatt.

Jag fÄr midi in och tangenterna rör sig nÀr jag spelar upp men inget ljud kommer ut. Om jag trycker pÄ nÄn tangent pÄ kontaktspelarens keyboard sÄ funkar ljudet men som sagt inte vid uppspelning.

Jag har kontaktat NI men har inte fÄtt nÄt svar Àn (det har gÄtt 2 veckor snart) sÄ jag tÀnkte kanske nÄn hÀr sitter inne med feta kunskaper och kan hjÀlpa mig :rolleyes:

Kan tillÀgga att pluggen har senaste uppdateringen och jag har Àven testat att installera om den.

En annan konstig sak Àr att i NI Service Center sÄ hittar den pluggen och allt, det stÄr att den Àr aktiverad men dÀremot sÄ stÄr det "can't find application" och det finns inget sÀtt att sÀga Ät den vart programmet ligger.

Annons
Postat

Uppdatera inte OS om det inte Àr helt nödvÀndigt (om du inte Àr HELT sÀker pÄ att all programvara kommer att fungera). Genom att försöka laga nÄgot som inte Àr trasigt brukar resultatet sÀllan bli bÀttre.

Vad anvÀnder du för sampler? Kontakt eller Kompakt? Kompakt stÄr EW ör sÄ det fungerar i stort sÀtt inte till nÄgot. Kontakt har ökÀnda problem ihop med Leopard. Risken Àr att du helt enkelt fÄr vÀnta pÄ nya uppdateringar av Kontakt eller installera Tiger.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.