Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej !

Jag spelar i ett band som heter Gandhdeeds (www.myspace.com/thegandhdeeds)

vi har gjort en del heminspelningar och är ganska nöjda.

Hade vart skitkul om någon kunde hjälpa oss lite med mixningen, framför allt sången.

Att vi spelar in och bara skickar ljudfilen så mixar du och skickar tillbaka.

//simon

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag är med i en matlagningsgrupp som heter Mat&Mums. (www.blablabla.bla)

Vi har gjort en del maträtter och är ganska nöjda.

Hade vart skitkul om någon kunde hjälpa oss med tillredningen, framför allt mjölet.

Att vi mäter upp och bara skickar decilitermåttet med mjölet så blandar du och skickar tillbaka.

Postat
Hej !

Jag spelar i ett band som heter Gandhdeeds (www.myspace.com/thegandhdeeds)

vi har gjort en del heminspelningar och är ganska nöjda.

Hade vart skitkul om någon kunde hjälpa oss lite med mixningen, framför allt sången.

Att vi spelar in och bara skickar ljudfilen så mixar du och skickar tillbaka.

//simon

Det finns säkert folk som vill hjälpa till med mixningen. Kan bli svårt att bara mixa sången. Först och främst måste en låt mixas som en helhet. Sen om du bara vill ha hjälp med delar i mixningen kan det vara bra att skriva vilket DAW och pluggar du använder. Det räcker inte att duu bara skickar sångfilen, du måste skicka hela projektet, och då måste den som mixar ha samma program och pluggar som du.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.