Jump to content
Annons

Bevakning av trådar måste förbättras!


Magpie

Recommended Posts

Jag har gjort många trådbevakningar men märker nu att flera trådar försvunnit. Syftet med trådbevakning borde vara att man snabbt ska hitta viktig information. Många vill helt enkelt bara spara en bra tråd, inte nödvändigtvis bevaka om det tillkommer ny information. Nu står det på forumet:

"Bevakning av tråd avslutas efter 181 dagar om inget nytt inlägg har gjorts."

Trådbevakning ska vara enkelt och kan väl inte vara resurskrävande. Det blir till att spara trådarna som bokmärken i webbläsaren istället. Många andra forum har mycket bättre trådbevakning och man kan dessutom med en symbol snabbt se på en tråd om den är bevakad. Fixa detta och tidsbegränsningen så blir forumet ännu bättre!

Redigerat av Magpie
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du menar att tidsbegränsningen ska utökas? Som det är nu betraktas alltså en tråd som "död" efter ett halvår.

Sammanställning över dina bevakningar syns under Kontrollpanelen > Bevakningar:

* Visa trådar

* Visa forum

Att markera i ämneslistningen vilka trådar man eventuellt bevakar, är inget som stöds i versionen vi använder i dagsläget. Och jag är inte så pigg på att lägga resurser på det nu, om du ursäktar. Det finns andra saker som brinner mer och som vi har utlovat under lång tid. Dessutom är det på väg bra nyheter senare i höst som dessutom skulle innebära att den utveckling vi eventuellt skulle ha gjort, då skulle ha blivit inaktuell.

Tills vidare hänvisar jag till din Kontrollpanel. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaret.

Går det inte att lägga in "spara tråd" istället för bevaka tråd? Det kanske skulle vara mer resursnålt med bara en liten länk till tråden i kontrollpanelen, ingen bevakning. Jag tycker bara det är synd att bra trådar faller i glömska efter bara 181 dagar. Nu får jag börja om och bokmärka favorittrådarna i webläsaren. Jag förstår att detta inte ligger högt på priolistan, men är det bara jag som tycker detta är viktigt?

Keep up the good work och hoppas de kommande nyheterna blir bra. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...