anarkisten1 (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 (redigerat) Testade min Webcam och det bidde så här, man får nog ladda ner för att få höra oxå för jag fick konvertera till aif för att det skulle rulla bra i FCe och det verkar inte funka med sidans ljudstandard eller nåt. Ja fasen det är ju en gratistjänst så vad kan man begära. http://www.4shared.com/file/58604245/644c5...erified=24be19a OBS! detta är ingen cover så jag tror att detta är överensstämmande med regelveket här, den här har jag gjort och det ska fixas lite mera med den. Redigerat 11 augusti 2008 av anarkisten1
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Ska fixa lite till på den och planen är att gå över till att även ha bild med i mina låtar så det här är bra träning. Logic Pro och Final Cut är riktigt häftiga program som ger en bra kontroll över både ljud och bild jag inser det mer och mer nu när jag börjat testa det här med film. Tänk er fullt komp där bakom + livelirat och sjunget + video med alla de möjligheter som det erbjuder.
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 Fixade nytt ljud förhoppningsvis bättre 😲
equality Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 Hej! Länken fungerar inte. Man ser fimlen men inget ljud. 😉
Anders F Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 Hej!Länken fungerar inte. Man ser fimlen men inget ljud. 😆 Den fungerade inte att streama, då vart det inget ljud. Men i VLC fungerade det när jag tankade hem filen. Skönt gitarrspel, lite mycket av effekten i filmen för min smak dock. MVH Anders
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 Nä det är nåt lurt med den här tjänsten så man får ladda ner. Förmodligen så försvinner problemet om man blir betalande kund 😆 .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.