Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

HallÄ!

TĂ€nkte att det va dags att komma ut ur grottan lite..

Är 22 Ă„r, bor i Stockholm. Lyssnar mest pĂ„ psytrance nuförtiden, framförallt full on, men uppskattar Ă€ven goa, ambient, chillout, dnb. Allt som Ă€r vĂ€lgjort 🙂

Började med Reason 3.0 för drygt ett Ă„r sedan, gjorde lite beats Ă„ skit. Nu Ă€r det Cubase sx3 och elektroniskt som gĂ€ller. Har i stort sett lĂ€rt mig allting sjĂ€lv hittils. Är, som mĂ„nga andra kan jag tĂ€nka mig, extremt sjĂ€lvkritisk och kĂ€nner mig lĂ„ngt ifrĂ„n nöjd med nĂ„got..

Kör numera med TC Konnekt 8 ljudkort, Event Alp5 monitorer, och en hittils oanvÀnd Nord Lead 2.

http://www.myspace.com/speismyth

LÄtarna Àr uppladdade i kronologisk ordning.

Ha det!

/frans

Redigerat av psykfrans
Annons
Postat

Haj och vĂ€lkommmen hit 🙂

(kan tyvÀrr inte lyssna pÄ din musik dÄ datorn jag sitter vid inte har nÄgra högtalare)

MVH

Anders

friend (oregistrerad)
Postat

Hej och vĂ€lkommen till forumet. 😄

Postat
  Lost sa:
VĂ€lkommen! psytrance? ja det höll man pĂ„ med sjĂ€lv för ett bra tag sen 😉 skoj!

Varför sluta? đŸ˜Č

Postat
  psykfrans sa:
  Lost sa:
VĂ€lkommen! psytrance? ja det höll man pĂ„ med sjĂ€lv för ett bra tag sen 😄 skoj!

Varför sluta? 😄

KĂ€nde att jag vĂ€xte ifrĂ„n den genren, faktiskt .. den gav mig ingenting lĂ€ngre. Är öppen för det mesta just nu 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.