psykfrans Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 (redigerat) HallĂ„! TĂ€nkte att det va dags att komma ut ur grottan lite.. Ăr 22 Ă„r, bor i Stockholm. Lyssnar mest pĂ„ psytrance nuförtiden, framförallt full on, men uppskattar Ă€ven goa, ambient, chillout, dnb. Allt som Ă€r vĂ€lgjort đ Började med Reason 3.0 för drygt ett Ă„r sedan, gjorde lite beats Ă„ skit. Nu Ă€r det Cubase sx3 och elektroniskt som gĂ€ller. Har i stort sett lĂ€rt mig allting sjĂ€lv hittils. Ăr, som mĂ„nga andra kan jag tĂ€nka mig, extremt sjĂ€lvkritisk och kĂ€nner mig lĂ„ngt ifrĂ„n nöjd med nĂ„got.. Kör numera med TC Konnekt 8 ljudkort, Event Alp5 monitorer, och en hittils oanvĂ€nd Nord Lead 2. http://www.myspace.com/speismyth LĂ„tarna Ă€r uppladdade i kronologisk ordning. Ha det! /frans Redigerat 4 augusti 2008 av psykfrans
Anders F Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 Haj och vĂ€lkommmen hit đ (kan tyvĂ€rr inte lyssna pĂ„ din musik dĂ„ datorn jag sitter vid inte har nĂ„gra högtalare) MVH Anders
friend (oregistrerad) Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 Hej och vĂ€lkommen till forumet. đ
Lost Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 VĂ€lkommen! psytrance? ja det höll man pĂ„ med sjĂ€lv för ett bra tag sen đ± skoj!
psykfrans Postat 5 augusti 2008 TrĂ„dstartare Postat 5 augusti 2008 Lost sa: VĂ€lkommen! psytrance? ja det höll man pĂ„ med sjĂ€lv för ett bra tag sen đ skoj! Varför sluta? đČ
Lost Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 psykfrans sa: Lost sa: VĂ€lkommen! psytrance? ja det höll man pĂ„ med sjĂ€lv för ett bra tag sen đ skoj! Varför sluta? đ KĂ€nde att jag vĂ€xte ifrĂ„n den genren, faktiskt .. den gav mig ingenting lĂ€ngre. Ăr öppen för det mesta just nu đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.