Jump to content
Annons

Mardrömsdater...


Tilly

Recommended Posts

Dela med er av eran mardrömsdater. Kan vara kul att höra 😄

Jag börjar!

Jag var 17 år. Vi hade snackat en del på internet och det hela ledde till att vi började SMSa och ringa varandra.

Hon var riktigt söt på bilderna hon skickat och visst - det fanns ju lite pirr i magen.

Vi bestämde träff i hennes hemstad (Uddevalla).

Sagt och gjort! Jag tog bussen från Göteborg till station i Uddevalla där hon mötte upp mig.

Självklart så var hon inte alls lika fin som på bilderna hon skickat - snarare tvärt om.

Men ängeln som jag är ( 😲 ) så höll jag god min och följde med henne hem (hon kanske tyckte det samma om mig - vem vet?.

Vi sätter oss på bussen och hon börjar babbla om allt och ingenting. Shysst tjej tänker jag, verkligen social. Detta gjorde hennes

utseende mindre viktig i min synpunkt - förtillfället.

Vi åker i ca 40 min och jag börjar bli lite fundersam.

- Är det långt kvar, frågar jag?

- Ca 50 min, svarar hon.

Drar en suck och det kändes som vi snart närmar oss Karesuando

Ok, vi fortsätter och hon babblar på. Väl framme, så kliver vi av och vi är mitt ute i ingenstans.

Vi börjar vandra och efter ca 100m så utbrister hon: FAN, det var den sista bussen ju!!!!

Aha, smart drag, tänker jag varpå en tår nästan faller ner för min kind då jag ser min chans att fly åka iväg.

Väl hemma hos henne så är hon ensam hemma - vilket var bestämt från första början.

Hon börjar skrika och ha sig över att hennes morsa inte har städat, det luktar sunkigt i hela huset, smutskläder överallt, rent av äckligt.

Hon börjar låsa ytterdörren som har hela 3 (!!!!!!!!!!) lås. Hon förklarar att hennes föräldrar är lite rädda av sig. No shit, tänkte jag.

Hon frågar om jag vill ha nånting att dricka och det är ingen saft hon pratar om nu.

Utan hon tar fram öl, sprit, vin och cider och mina tankar om flickor på landet blir bekräftad.

Jag inser att om jag ska klara av denna kväll så måste jag bli lite på G.

Sagt och gjort! Jag började bli på G, vilket jag nu i efterhand tror var hennes mening med all denna alkohol.

Det slutar med att vi hamnar i hennes sovrum och jag vill verkligen inte! Jag kände sådan ångest när hon började

ta på den lille och än idag så får jag samma creepy känsla i magen.

Hon gör det hon ska göra och sen hoppar hon upp och vi har sex medans soundborn innerst inne gråter.

Efter åt somnar vi och jag vaknar runt en kl 8 på morgonen av att hon ligger och vrål stirrar på mig.

Hon säger - Jag tror jag älskar dig.

Jag säger - Det kan du omöjligt göra.

Hon säger - Ska vi slå vad?

jag tänker - Gud, ta mig nu! ta mig nu!!!!!

Hon vill ha sex igen och jag skyller på att jag inte får upp den så här tidigt på morgonen 🙂

Vi käkar frukost och hon säger att första bussen går om ca 5 min lite små sur som hon blev (och deras busshållplats ligger ca 10 min gångväg där ifrån).

Jag tar mitt pick och pack och springer som aldrig förr. Jag sprang så jag trodde jag skulle spy.

Väl framme vid busshållplatsen så är bussen ändå sen och jag får stå och vänta.

Jag ser att tjejen kommer springandes och jag får smått panik.. Hon skriker nånting och jag hör knappt va det är.

Jag trodde hon skulle ha ihjäl mig eller nånting.

Hon skriker igen och hör "plånbok"..

Hon kommer fram och ger mig min plånbok vilket jag finner väldigt konstigt då den legat i min ryggsäck hela tiden.

Vi pratar om allt och ingenting och bussen kommer. Hon frågar om hon får en hejdå puss vilket jag ger henne.

Kliver på bussen och drar världens suck samtidigt som jag känner en stor lättnad.

Väl hemma ringer mobilen och gissa vem det är!

Jag svarar inte.

Efter en liten stund ringer hemtelefonen, blir fundersam, svarar och visst fan är det psykot!!!!!

Då har hon under nattens gång smygit upp och tagit min plånbok, mina uppgifter samt mitt hemnummer!!

Hon ringde och trakasera mig några ggr tills jag sa att jag och mitt ex skulle försöka igen - då gav psykot upp 🙂

Det är nog min värsta date någonsin! Efter den gången var jag livrädd varje gång jag skulle träffa en kvinna.

Men nu har jag levt i samma förhållande i några år och allt är underbart!

Berätta om era nu 🙂

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

😉 härlig berättelse 😄

Dela med er av eran mardrömsdater. Kan vara kul att höra 🙂

Jag börjar!

Jag var 17 år. Vi hade snackat en del på internet och det hela ledde till att vi började SMSa och ringa varandra.

Hon var riktigt söt på bilderna hon skickat och visst - det fanns ju lite pirr i magen.

Vi bestämde träff i hennes hemstad (Uddevalla).

Sagt och gjort! Jag tåg bussen från Göteborg till station i Uddevalla där hon mötte upp mig.

Självklart så var hon inte alls lika fin som på bilderna hon skickat - snarare tvärt om.

Men ängeln som jag är ( 😉 ) så höll jag god min och följde med henne hem (hon kanske tyckte det samma om mig - vem vet?.

Vi sätter oss på bussen och hon börjar babbla om allt och ingenting. Shysst tjej tänker jag, verkligen social. Detta gjorde hennes

utseende mindre viktig i min synpunkt - förtillfället.

Vi åker i ca 40 min och jag börjar bli lite fundersam.

- Är det långt kvar, frågar jag?

- Ca 50 min, svarar hon.

Drar en suck och det kändes som vi snart närmar oss Karesuando

Ok, vi fortsätter och hon babblar på. Väl framme, så kliver vi av och vi är mitt ute i ingenstans.

Vi börjar vandra och efter ca 100m så utbrister hon: FAN, det var den sista bussen ju!!!!

Aha, smart drag, tänker jag varpå en tår nästan faller ner för min kind då jag ser min chans att fly åka iväg.

Väl hemma hos henne så är hon ensam hemma - vilket var bestämt från första början.

Hon börjar skrika och ha sig över att hennes morsa inte har städat, det luktar sunkigt i hela huset, smutskläder överallt, rent av äckligt.

Hon börjar låsa ytterdörren som har hela 3 (!!!!!!!!!!) lås. Hon förklarar att hennes föräldrar är lite rädda av sig. No shit, tänkte jag.

Hon frågar om jag vill ha nånting att dricka och det är ingen saft hon pratar om nu.

Utan hon tar fram öl, sprit, vin och cider och mina tankar om flickor på landet blir bekräftad.

Jag inser att om jag ska klara av denna kväll så måste jag bli lite på G.

Sagt och gjort! Jag började bli på G, vilket jag nu i efterhand tror var hennes mening med all denna alkohol.

Det slutar med att vi hamnar i hennes sovrum och jag vill verkligen inte! Jag kände sådan ångest när hon började

ta på den lille och än idag så får jag samma creepy känsla i magen.

Hon gör det hon ska göra och sen hoppar hon upp och vi har sex medans soundborn innerst inne gråter.

Efter åt somnar vi och jag vaknar runt en kl 8 på morgonen av att hon ligger och vrål stirrar på mig.

Hon säger - Jag tror jag älskar dig.

Jag säger - Det kan du omöjligt göra.

Hon säger - Ska vi slå vad?

jag tänker - Gud, ta mig nu! ta mig nu!!!!!

Hon vill ha sex igen och jag skyller på att jag inte får upp den så här tidigt på morgonen 😄

Vi käkar frukost och hon säger att första bussen går om ca 5 min lite små sur som hon blev (och deras busshållplats ligger ca 10 min gångväg där ifrån).

Jag tar mitt pick och pack och springer som aldrig förr. Jag sprang så jag trodde jag skulle spy.

Väl framme vid busshållplatsen så är bussen ändå sen och jag får stå och vänta.

Jag ser att tjejen kommer springandes och jag får smått panik.. Hon skriker nånting och jag hör knappt va det är.

Jag trodde hon skulle ha ihjäl mig eller nånting.

Hon skriker igen och hör "plånbok"..

Hon kommer fram och ger mig min plånbok vilket jag finner väldigt konstigt då den legat i min ryggsäck hela tiden.

Vi pratar om allt och ingenting och bussen kommer. Hon frågar om hon får en hejdå puss vilket jag ger henne.

Kliver på bussen och drar världens suck samtidigt som jag känner en stor lättnad.

Väl hemma ringer mobilen och gissa vem det är!

Jag svarar inte.

Efter en liten stund ringer hemtelefonen, blir fundersam, svarar och visst fan är det psykot!!!!!

Då har hon under nattens gång smygit upp och tagit min plånbok, mina uppgifter samt mitt hemnummer!!

Hon ringde och trakasera mig några ggr tills jag sa att jag och mitt ex skulle försöka igen - då gav psykot upp 🙂

Det är nog min värsta date någonsin! Efter den gången var jag livrädd varje gång jag skulle träffa en kvinna.

Men nu har jag levt i samma förhållande i några år och allt är underbart!

Berätta om era nu 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

För många herrans år sen spelade jag på stora sen på Gröna Lund, det var nog mitt första riktigt stora gig... Efter åt ville man ju skörda frukterna av sitt arbete så jag och en kompis (som för övrigt också finns här på forumret) följde efter några tjejer hem i "Gropies" kön.

Jag vaknade kl 7 jämte tjejen ifråga i ett fjortis-rum av att det prasslade utanför dörren, jag kröp djupare ner under täcket...

- Helt plötsligt kommer Mamma, Pappa och syskon in genom dörren och sjunger, -Ja må hon leva...

Det var hennes födelsedag... 🙂

Det var lite svårt att gömma sej... 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Det var i Polen för många år sedan, det var lurigt att hitta tillbaka till båten igen. Jag fick en näve lättmetallsmynt och ett par sedlar lika tjocka som dasspapper till Taxin värt ungefär en krona eller nåt men fan fick till och med växel tillbaka så det gick bra jag är hemma nu 😛 .

Link to comment
Dela på andra sajter

haha!!

Va klockrent Lilleman 😎

Vad sa föräldrarna när dom hitta dig i sängen? lol

Ja det var ju ett uppvaknande. Vad var det för band du spelade med?

Helt ärligt så kommer jag faktiskt inte ihåg, men det var ett syntband ifrån Mstd under sent 80-tal... 🙂

Med Mog bas och med fullt riktigt blås, vi var säkert 10-12 pers på scen... Jag hade vita arabiska fiskarbyxor svart T-shirt och hängslen... Blekt permanentat hår i bästa Style anda...

Jag har kort därifrån, men det är så länge sen så dom är nästan svartvita... 🙂😄

Jag fick stålar och bara lirade det gigget...

Jag kröp upp sakta under täcket och försökte se ut som om jag inte hade gjort "det" utan bara var en vilsen grabb från landet...

Edit: Nu kom jag på namnet på bandet... -Once Again 😄

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var i Polen för många år sedan, det var lurigt att hitta tillbaka till båten igen. Jag fick en näve lättmetallsmynt och ett par sedlar lika tjocka som dasspapper till Taxin värt ungefär en krona eller nåt men fan fick till och med växel tillbaka så det gick bra jag är hemma nu 🙂 .

Haha, det behövs nog lite mer information om den här tror jag. Åkte du till polen och dejtade en tjej? Eller råkade du av en händelse dejta en tjej när du var i polen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...