Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har tidigare haft ett M-Audio Delta 1010LT till min stationära och skaffade i helgen även ett M-Audio MobilePre USB till min laptop. Det hade dock

varit nice om man kunde använda båda ljudkorten till den stationära och på så sätta få 2 extra in och 2 extra ut. Dock kan jag inte hitta någon funktion för att välja båda ljudkorten (i PT M-powered).. Går det överhuvudtaget?

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Har tidigare haft ett M-Audio Delta 1010LT till min stationära och skaffade i helgen även ett M-Audio MobilePre USB till min laptop. Det hade dock

varit nice om man kunde använda båda ljudkorten till den stationära och på så sätta få 2 extra in och 2 extra ut. Dock kan jag inte hitta någon funktion för att välja båda ljudkorten (i PT M-powered).. Går det överhuvudtaget?

Jag kör Nuendo och använder flera ljudkort. Men dom använder samma drivare så jag gör bara 1 val vilket ljudkort som ska användas för då kommer de övriga korten automatiskt med. Skulle jag haft kort med olika drivare hade jag inte kunnat använda bägge samtidigt.

Postat

Jag kör Nuendo och använder flera ljudkort. Men dom använder samma drivare så jag gör bara 1 val vilket ljudkort som ska användas för då kommer de övriga korten automatiskt med. Skulle jag haft kort med olika drivare hade jag inte kunnat använda bägge samtidigt.

På min PC kunde jag använda åde min Mbox och mitt inbyggda Creativekort samtidigt i Sonar.

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)
Tror inte att du kan använda fler ljudkort med PT m-powered. Men jag är inte helt hundra.

I PT m-powered är det ett ljudkort åt gången som gäller (En i taget alltaså - man kan skifta mellan dem)

Redigerat av Apep

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.