Jump to content
Annons

Trummis finnes i Falun


Holmberg

Recommended Posts

Hej pÄ er alla goa gubbar och gummor!

Jag Àr nyinflyttad i Falun sen ett par mÄnader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och SkÄne de senaste Ären och Àr öppen för de flesta stilar. Det Àr alltid kul att testa nya saker. För ljudprov pÄ hur jag lÄter Àr ni vÀlkomna in pÄ följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

DÀr finns ocksÄ kontaktinformation.

Ha det fint sÄ lÀnge sÄ kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

Redigerat av Holmberg
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
Hej pÄ er alla goa gubbar och gummor!

Jag Àr nyinflyttad i Falun sen ett par mÄnader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och SkÄne de senaste Ären och Àr öppen för de flesta stilar. Det Àr alltid kul att testa nya saker. För ljudprov pÄ hur jag lÄter Àr ni vÀlkomna in pÄ följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

DÀr finns ocksÄ kontaktinformation.

Ha det fint sÄ lÀnge sÄ kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

VĂ€lkommen till Falun!

Har sjĂ€lv bott hĂ€r i Ca 2Ă„r nu, skitbra stĂ€lle! 🙁 Hoppas du kommer trivas!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej pÄ er alla goa gubbar och gummor!

Jag Àr nyinflyttad i Falun sen ett par mÄnader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och SkÄne de senaste Ären och Àr öppen för de flesta stilar. Det Àr alltid kul att testa nya saker. För ljudprov pÄ hur jag lÄter Àr ni vÀlkomna in pÄ följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

DÀr finns ocksÄ kontaktinformation.

Ha det fint sÄ lÀnge sÄ kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

VĂ€lkommen till Falun!

Har sjĂ€lv bott hĂ€r i Ca 2Ă„r nu, skitbra stĂ€lle! 😎 Hoppas du kommer trivas!

Ja, jag gillar det hÀr. Fantastisk natur och ingen stress. Jag har dock problem med att hitta replokal, eller del i replokal. Det verkar inte finnas ett jÀtteutbud av det.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej pÄ er alla goa gubbar och gummor!

Jag Àr nyinflyttad i Falun sen ett par mÄnader tillbaka och letar nytt folk att lira med. Jag har frilansat som trummis och slagverkare i Malmö och SkÄne de senaste Ären och Àr öppen för de flesta stilar. Det Àr alltid kul att testa nya saker. För ljudprov pÄ hur jag lÄter Àr ni vÀlkomna in pÄ följande adress:

www.tailfeathers.se/jonhol

DÀr finns ocksÄ kontaktinformation.

Ha det fint sÄ lÀnge sÄ kanske vi syns i vimlet!

/Mvh Jonnie

VĂ€lkommen till Falun!

Har sjÀlv bott hÀr i Ca 2Är nu, skitbra stÀlle! :rolleyes: Hoppas du kommer trivas!

Ja, jag gillar det hÀr. Fantastisk natur och ingen stress. Jag har dock problem med att hitta replokal, eller del i replokal. Det verkar inte finnas ett jÀtteutbud av det.

Det beror pĂ„ vart du bor, var i Falun bor du? 😑 Annars kan vissa, vad ska man kalla det för, hyresbolag? kanske lĂ„na ut ett stĂ€lle dĂ€r man kan lira nĂ„gon gĂ„ng ibland, sĂ„vitt jag vet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

du kan inte lira piano/orgel? 🙂

Hehe ... nej ... piano har aldrig varit min grej. Sorry! Jag fuskar en del pÄ gitarr, bas ... mestadels i studion men min pianoteknik suger.

LOST: Jag bor pÄ Kvarnberget. Det Àr Kopparstaden som Àger bostÀderna.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

du kan inte lira piano/orgel? 🙂

Hehe ... nej ... piano har aldrig varit min grej. Sorry! Jag fuskar en del pÄ gitarr, bas ... mestadels i studion men min pianoteknik suger.

LOST: Jag bor pÄ Kvarnberget. Det Àr Kopparstaden som Àger bostÀderna.

Okej! Om det Àr Kopparstaden du har sÄ bör det finnas nÄgot rum/lokal som dom kan lÄna ut, men dÄ mÄste du nog boka in tider osv.

Alternativt att hyra en lokal pÄ bestÀmda tider? Lycka till!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

du kan inte lira piano/orgel? 😼

Hehe ... nej ... piano har aldrig varit min grej. Sorry! Jag fuskar en del pÄ gitarr, bas ... mestadels i studion men min pianoteknik suger.

LOST: Jag bor pÄ Kvarnberget. Det Àr Kopparstaden som Àger bostÀderna.

Okej! Om det Àr Kopparstaden du har sÄ bör det finnas nÄgot rum/lokal som dom kan lÄna ut, men dÄ mÄste du nog boka in tider osv.

Alternativt att hyra en lokal pÄ bestÀmda tider? Lycka till!

Tack sÄ mycket. Ska definitivt kolla upp det. :-)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...