Jump to content
Annons

Vad heter låten?


supreme

Recommended Posts

Vet ingenting om låten. Men vet att videon är ganska häftig.

Det är artisten, en tjej med långt, lockigt rött hår. Som dansar med ett mikrofonstativ under typ hela videon. Hon har en blå...grej på sig. vet inte om man kan kalla det klänning. Åsså har hon solglasögon tror jag.

Måste få tag i den!

Tack på förhand ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Vet ingenting om låten. Men vet att videon är ganska häftig.

Det är artisten, en tjej med långt, lockigt rött hår. Som dansar med ett mikrofonstativ under typ hela videon. Hon har en blå...grej på sig. vet inte om man kan kalla det klänning. Åsså har hon solglasögon tror jag.

Måste få tag i den!

Tack på förhand ☺️

Ehh är inte det Lena Philipson du tänker på? Enda jag kan komma på som dansar med mikstativet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara bra om du skriver lite närmre information, tex lite ur texten eller liknande...

Tyvärr. Vet ingenting om texten =(

Ehh är inte det Lena Philipson du tänker på? Enda jag kan komma på som dansar med mikstativet.

Nej det är inte lena philipsson. Alla tyckte att hon var så häftig och "nyskapande" när hon dansade med sitt mikstativ. Men jag visste att hon inte var först. Den här låten jag tänker på kom på 90 talet nån gång.

Tror att hennes artistnamn är nåt med "nikki" men jag är absolut inte säker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ger mig på en chansning. Det finns en tjej som jag lyssnade på mycket under 90-talet som fick en SUPERHIT med låten Kiss the rain. Hon passar in rätt bra på din något vaga beskrivning. Hon heter Billie Myers och har en egen sida http://www.billiemyers.com/

Om det är hon du letat efter ska jag fan ha fett med cred! 😉

Annars kan jag också rekommendera att du iaf skriver dit vilken typ av musik det rör sig om, då kan man direkt ta bort några artister ur "misstänkta" listan. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ger mig på en chansning. Det finns en tjej som jag lyssnade på mycket under 90-talet som fick en SUPERHIT med låten Kiss the rain. Hon passar in rätt bra på din något vaga beskrivning. Hon heter Billie Myers och har en egen sida http://www.billiemyers.com/

Nej, det är inte hon tyvärr.

Vet inte vad för typ av musik det är men typ. pop. 90 tal liksom =P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste börja med att säga att det absolut inte är min musikstil, jag tycker inte hon ser bra ut och jag tycker att låten är halvdassig. Men när jag läste tråden visste jag direkt vem du menade. Dock så var namnet borta. Googlade och googlade, men fick mest upp rödhårig-porr.

Men sen, då jag varit borta från ämnet i ett par timmar och satt och tankade lost-text så dök namnet upp, av nån underlig anledning...

Den du söker är Nikka Costa. Låten Like A Feather.

Länk här. (Vet inte hur du gör den klickbar)

Varsågod, du är skyldig mig en kanelbulle.

Link to comment
Dela på andra sajter

J'vlar i mig! du kom på det!

Evigt tack så mycket! Den här låten och videon är så bra! i flera meningar =)

Du ska få en kanelbulle, skicka din adress bara så får du den i ett kuvert inom 2 arbetsdagar 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...