Gäst Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 Jag är sångare i ett metal-band, och är trött på undermålig medhörning i replokalen och i live-sammanhang. Jag är därför obeskrivligt sugen på ett In-Ear monitor-system. Då plånboken som vanligt är tunn, så kikar jag just nu på de billigare lösningarna. Jag undrar därför om det finns någon här som har någon erfarenhet utav JJlabs WIEM-100? Då det skiljer åtskilliga tusenlappar upp till många av de övriga tillverkarnas system, så förutsätter jag att det även skiljer mycket i ljud & kvalitét. Jag undrar därför om JJlabs system överhuvudtaget är ett alternativ för användning i semi-proffessionella sammanhang? /Samuel
Gilbert Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 JJ-labs är det billigaste som finns jämte Alto, Behringer TSM m f.
JJRockford Postat 13 juni 2008 Postat 13 juni 2008 Det tror jag inte. Men Thomann säljer sitt eget märke T-bone för ungefär samma pris, samt mono-system från mer välkända dB hyfsat billigt. Fast jag har ingen aning om hur dessa låter. Jam brukar väl annars ha ganska generösa öppet-köp-regler. Köp ett och prova!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.