SOBCOT Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Jag söker lite bra ideer på hur man ska lägga upp sin efter processing på vocal delarna med diverse Vst plugins. Dock vet jag inte riktigt hur man ska gå tillväga eller vad som behövs för att få till ett bra resultat. Vad jag menar med stilarna är ungefär något liknande med Link Link 2 (Ungefär hur jag tänkt att sång delarna ska styras åt.) Jag vet, det beror fruktansvärt mycket på sångaren i det stora hela och för att få ett mycket bra resultat men tänkte ändå höra om någon kan ge några bra förslag på hur man kan gå tillväga för att förädla vocal delarna yttligare med bra Vst plugins. Även bra ideer på hur man ska gå tillväga lite är välkommet.
DieHard (oregistrerad) Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Jag söker lite bra ideer på hur man ska lägga upp sin efter processing på vocal delarna meddiverse Vst plugins. Dock vet jag inte riktigt hur man ska gå tillväga eller vad som behövs för att få till ett bra resultat. Vad jag menar med stilarna är ungefär något liknande med Link Link 2 (Ungefär hur jag tänkt att sång delarna ska styras åt.) Jag vet, det beror fruktansvärt mycket på sångaren i det stora hela och för att få ett mycket bra resultat men tänkte ändå höra om någon kan ge några bra förslag på hur man kan gå tillväga för att förädla vocal delarna yttligare med bra Vst plugins. Även bra ideer på hur man ska gå tillväga lite är välkommet. kanske den här är något också för dig http://www.db-audioware.com/vocalintensifier.htm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.