Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag söker lite bra ideer på hur man ska lägga upp sin efter processing på vocal delarna med

diverse Vst plugins.

Dock vet jag inte riktigt hur man ska gå tillväga eller vad som behövs för att få till ett bra resultat.

Vad jag menar med stilarna är ungefär något liknande med

Link

Link 2

(Ungefär hur jag tänkt att sång delarna ska styras åt.)

Jag vet, det beror fruktansvärt mycket på sångaren i det stora hela och för att få ett mycket bra

resultat men tänkte ändå höra om någon kan ge några bra förslag på hur man kan gå tillväga för

att förädla vocal delarna yttligare med bra Vst plugins.

Även bra ideer på hur man ska gå tillväga lite är välkommet.

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag söker lite bra ideer på hur man ska lägga upp sin efter processing på vocal delarna med

diverse Vst plugins.

Dock vet jag inte riktigt hur man ska gå tillväga eller vad som behövs för att få till ett bra resultat.

Vad jag menar med stilarna är ungefär något liknande med

Link

Link 2

(Ungefär hur jag tänkt att sång delarna ska styras åt.)

Jag vet, det beror fruktansvärt mycket på sångaren i det stora hela och för att få ett mycket bra

resultat men tänkte ändå höra om någon kan ge några bra förslag på hur man kan gå tillväga för

att förädla vocal delarna yttligare med bra Vst plugins.

Även bra ideer på hur man ska gå tillväga lite är välkommet.

kanske den här är något också för dig http://www.db-audioware.com/vocalintensifier.htm

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.