Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag Àr en fullkomlig fÀrsking vad gÀller inspelning och dylikt, och funderar pÄ att tjacka en porta. Jag tÀnker mig Ätta kanaler med cd-brÀnning, gÀrna Àven med inbyggd trummaskin. Viltigast Àr dock att det Àr lÀtt att anvÀnda!

NÄgra alternativ jag kikat pÄ Àr: ZOOM MRS-802cd, TASCAM DP01FX/CD samt Boss br900cd.

Tack pÄ förhand!

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Jag Àr en fullkomlig fÀrsking vad gÀller inspelning och dylikt, och funderar pÄ att tjacka en porta. Jag tÀnker mig Ätta kanaler med cd-brÀnning, gÀrna Àven med inbyggd trummaskin. Viltigast Àr dock att det Àr lÀtt att anvÀnda!

NÄgra alternativ jag kikat pÄ Àr: ZOOM MRS-802cd, TASCAM DP01FX/CD samt Boss br900cd.

Tack pÄ förhand!

Mitt tips Àr att du lÀser tester pÄ nÀtet om dessa prylar.

Blir du biten kommer du nog att börja spana pÄ att spela in i datorn sÄ troligen blir portan sedan stÄende i ett hörn. SÄ mitt tips blir, kolla Àven in att spela in pÄ datorn. NÀr man fÄr klÀm pÄ det Àr det mer kraftfullt och till och med billigare, om man har en dator förstÄs.

Redigerat av drloop
Postat

Jag vill bara sÀga att Ätta kanaler INTE betyder att man kan spela in alla Ätta samtidigt. De flesta digitalportor kan bara spela in tvÄ spÄr samtidigt. Det var en sak som inte var helt sjÀlvklart för mej i alla fall.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.