Vallhagen Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Tjena! Hoppas det inte är en för dum nybörjarfråga så här på nattkröken... men jag får inte till det: När jag kör Sonardemon, in- eller uppspelning, så har jag ingen "paus-knapp" i transportdelen. Varje gång jag trycker på stopp (eller spacebar) så hoppar markören tillbaks till början av projektet, eller till det ställe jag manuellt klickade in mig på innan jag tryckte "play". Ytterst irriterande. Antingen så hittar jag inte inställningen för att ändra den här funktionen (har letat i menyerna) eller så är det vajsing på mitt program? mvh Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 20 oktober 2004 Dela Postat 20 oktober 2004 Avmarkera "Options -> Global -> General -> On stop, rewind to now marker" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 21 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 21 oktober 2004 Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.