Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjaoo. Jag Ă€r ny som fan. Är Ă€ven ganska ny pĂ„ hemmastudio och allt det dĂ€r. Typ, tĂ€nkte det kunde vara kul att trĂ€ffa nĂ„gon mer som intresseras av detta.

Kanske hitta nÄgon som att göra musik ihop med?

Nu ska jag lĂ€sa vad alla skrivit. 😏

Annons
Postat

Vet inte om jag fick nĂ„gon koll pĂ„ vem du Ă€r, men jag hann först med att hĂ€lsa dig vĂ€lkommen! 😏

Postat

Hmm. Kanske skulle beskrivit migsjĂ€lv lite mer? 😏

Jag Ă€r 19, spelar vanligtvis trummor men har fĂ„tt för mig att jag ska börja spela in lite lustigheter pĂ„ egen hand. Köpte ett sĂ„nt hĂ€r Audiophileljudkort och en USBkeyboard för nĂ„got Ă„r sedan och testade lite. Visade sig att jag inte fattade ett skit av varken ljudkortet eller Cubase jag anvĂ€nde mig av. Gav upp hoppet och struntade i att fortsĂ€tta. Nu fick jag ett ryck igen och ska försöka ta hem mina grejor jag har utlĂ„nade och se om jag kanske kan lĂ€ra mig nĂ„got av detta forumet 🙂 Eller fĂ„ hjĂ€lp av nĂ„gon.

Hmm. Vad mer? 😉

Postat

Kul. Hej! Tror du gör rĂ€tt i att lĂ€sa lite. Kolla igenom nĂ„gra hundra trĂ„dar sĂ„ Ă€r du snabbt uppe pĂ„ banan! 😏

Postat
Haha, jo jag tĂ€nkte ju det. BestĂ€llde Ă€ven en liten presentation pĂ„ tidningen. Hoppas det ska hjĂ€lpa 😏

Presentation = Prenumeration?

Postat

VĂ€lkommen Astronaut...

Var det du som gjorde "jag Ă€r en astronaut" nĂ€r du höll pĂ„ sist? 🙂

Dreamland Project (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen till ett givande och trevligt forum!

Postat
VĂ€lkommen Astronaut...

Var det du som gjorde "jag Ă€r en astronaut" nĂ€r du höll pĂ„ sist? 😄

Inte vad jag kan komma ihĂ„g. 🙂

Postat (redigerat)
Nu ska jag lĂ€sa vad alla skrivit. 😆

Du har tÀnkt att ligga i lite va? :rolleyes:

VÄra medlemmar har skrivit totalt 49116 inlÀgg

Vi har 2098 registrerade medlemmar

Redigerat av Neko

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.