astronaut Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Tjaoo. Jag Ă€r ny som fan. Ăr Ă€ven ganska ny pĂ„ hemmastudio och allt det dĂ€r. Typ, tĂ€nkte det kunde vara kul att trĂ€ffa nĂ„gon mer som intresseras av detta. Kanske hitta nĂ„gon som att göra musik ihop med? Nu ska jag lĂ€sa vad alla skrivit. đ
brojd Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Vet inte om jag fick nĂ„gon koll pĂ„ vem du Ă€r, men jag hann först med att hĂ€lsa dig vĂ€lkommen! đ
Egghuvud Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Hej din spacekadett. Ge gĂ€rna lite mer info kring vad du joibbar med och sĂ„ VĂ€lkommen hit. đ
astronaut Postat 19 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 19 oktober 2004 Hmm. Kanske skulle beskrivit migsjĂ€lv lite mer? đ Jag Ă€r 19, spelar vanligtvis trummor men har fĂ„tt för mig att jag ska börja spela in lite lustigheter pĂ„ egen hand. Köpte ett sĂ„nt hĂ€r Audiophileljudkort och en USBkeyboard för nĂ„got Ă„r sedan och testade lite. Visade sig att jag inte fattade ett skit av varken ljudkortet eller Cubase jag anvĂ€nde mig av. Gav upp hoppet och struntade i att fortsĂ€tta. Nu fick jag ett ryck igen och ska försöka ta hem mina grejor jag har utlĂ„nade och se om jag kanske kan lĂ€ra mig nĂ„got av detta forumet đ Eller fĂ„ hjĂ€lp av nĂ„gon. Hmm. Vad mer? đ
hammagrella Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Kul. Hej! Tror du gör rĂ€tt i att lĂ€sa lite. Kolla igenom nĂ„gra hundra trĂ„dar sĂ„ Ă€r du snabbt uppe pĂ„ banan! đ
astronaut Postat 19 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 19 oktober 2004 Haha, jo jag tĂ€nkte ju det. BestĂ€llde Ă€ven en liten presentation pĂ„ tidningen. Hoppas det ska hjĂ€lpa đ
brojd Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Haha, jo jag tĂ€nkte ju det. BestĂ€llde Ă€ven en liten presentation pĂ„ tidningen. Hoppas det ska hjĂ€lpa đ Presentation = Prenumeration?
Lundin Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 VĂ€lkommen Astronaut... Var det du som gjorde "jag Ă€r en astronaut" nĂ€r du höll pĂ„ sist? đ
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 VĂ€lkommen till ett givande och trevligt forum!
astronaut Postat 20 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 20 oktober 2004 VĂ€lkommen Astronaut... Var det du som gjorde "jag Ă€r en astronaut" nĂ€r du höll pĂ„ sist? đ Inte vad jag kan komma ihĂ„g. đ
Neko Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 (redigerat) Nu ska jag lĂ€sa vad alla skrivit. đ Du har tĂ€nkt att ligga i lite va? VĂ„ra medlemmar har skrivit totalt 49116 inlĂ€ggVi har 2098 registrerade medlemmar Redigerat 20 oktober 2004 av Neko
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.