Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Alla som vill Àr varmt vÀlkomna till min examenskonsert nu pÄ fredag kl. 19.00 pÄ kungl. musikhögskolan.

Det blir ett flygelparty med bÄde pianohits och nyskrivet, akustiskt som med elektronik.

LÀs mer pÄ:

www.pianokalas.com

kmh.se

080328080404_1900_eflyer-big.jpg

Annons
Postat
Alla som vill Àr varmt vÀlkomna till min examenskonsert nu pÄ fredag kl. 19.00 pÄ kungl. musikhögskolan.

Det blir ett flygelparty med bÄde pianohits och nyskrivet, akustiskt som med elektronik.

LÀs mer pÄ:

www.pianokalas.com

kmh.se

080328080404_1900_eflyer-big.jpg

Rockstar 😄 Kul - stort lycka till. Ska nog försöka komma loss!

Postat

Kul initiativ! Jag dyker hemskt gĂ€rna upp 😄

Kan det rÄda platsbrist? Hur lÀnge förvÀntas det pÄgÄ? Och framför allt - Àr det du som Àr Basse?

Postat
Kul initiativ! Jag dyker hemskt gĂ€rna upp 😄

Kan det rÄda platsbrist? Hur lÀnge förvÀntas det pÄgÄ? Och framför allt - Àr det du som Àr Basse?

Jag Ă€r basse ja 😎

Det Àr delvis ett avslappnat försök att visa att konsertsalsmusiken inte bara Àr för pensionÀrer, men Àven ett utforskande med flygel och elektronik i livesammanhang.

Det kommer nog en hel del folk, men du kommer absolut att fÄ plats.

Konserten blir ca. 1,5 timme inkl. kort paus.

Det blir som sagt nÄgra pianoklassiker, men Àven ett par rÀtt koola nyskrivna grejer med flygel, laptop, effekter, surround-pa, tape, controllers, syntmodulatorer m.m.

SĂ„ halva programmet Ă€r du garanterad att inte ha hört spelas nĂ„gon gĂ„ng förut 😎

Postat

IkvĂ€ll smĂ€ller det! Jag hoppas att fĂ„ se nĂ„gra ansikten hĂ€rifrĂ„n 😑

Det blir massa överraskningar!

Postat
IkvĂ€ll smĂ€ller det! Jag hoppas att fĂ„ se nĂ„gra ansikten hĂ€rifrĂ„n 😑

Det blir massa överraskningar!

Stort lycka till!

Postat

Ibland Ă€r det synd att vĂ„r hufudstad ligger vĂ€l lĂ„ngt bort 😑 Hade med glĂ€dje besökt konserten!

Ber att fĂ„ önska eder lycka till och en ypperlig afton för de som nĂ€rvarar! 😉

Postat
Gick konserten som förvĂ€ntat? 🙂

Jag har precis fÄtt spektaklet pÄ video sÄ du kan lyssna sjÀlv. Halva konserten (det akustiska) finns pÄ följande adress:

http://kmh.pianokalas.com

Kul och bra! Fick upp ögonen för Rachmaninov. MÄste rota igenom sambons klassiska cd-samling och lyssna in mig mer. Otroligt snyggt pÄ en del stÀllen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.