Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

varför mĂ„ste 50 cent ha skydds vĂ€st det Ă€r sĂ„ j-vla dĂ„ligt av alla andra rappare som vill döda en för han Ă€ sĂ„ bra 😏

Annons
Postat

SÄdan Àr tyvÀrr den bistra verkligheten nÀr man Àr sÄ briljant inom sitt gebit som 50 Cent trots allt Àr. Avundsjuka Àr inte att leka med...

För att dra en parallell till livet hÀr pÄ Studio-redaktionen sÄ kan jag upplysa om att Majken - pÄ den tiden han jobbade hÀr - inte kom till jobbet en enda dag, utan att vara iklÀdd sin skottsÀkra vÀst.

/Mats

Postat
För att dra en parallell till livet hÀr pÄ Studio-redaktionen sÄ kan jag upplysa om att Majken - pÄ den tiden han jobbade hÀr - inte kom till jobbet en enda dag, utan att vara iklÀdd sin skottsÀkra vÀst.

/Mats

Haha 😛😆

Postat
SÄdan Àr tyvÀrr den bistra verkligheten nÀr man Àr sÄ briljant inom sitt gebit som 50 Cent trots allt Àr. Avundsjuka Àr inte att leka med...

/Mats

Du menar att han var avundsvĂ€rd och briljant "pĂ„ den tiden nĂ€r han jobbade hĂ€r".. jo,jo 😛

Vad sÀger inte det om er som fortfaraned jobbar dÀr?

PS Jag skickar ett PM om var du kan sĂ€tta in pengarna 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.