Ejremar Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Som rubriken tyder så står det rappare.. Anledningen är att jag är rappare MEN, jag sysslar just nu med ett litet projekt som kommer sluta om en EP på 8-9 spår om jag får ihop producenter.. EPn kommer inte bestå av HIPHOPproduktioner.. Det jag vill ha e akustiska saker och gärna lite poppiga grejer 😆 .. bara hojta om nån är intresserad av mer frågor lr nåt.. www.ejremar.2u.se eller maila ejremar@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders F Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Är det någon betalning med i tankarna?? //Anders EDIT: har du något smakprov på din rapp så får du gärna länka till den också 😆 Edited March 16, 2008 by Gizmozis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ejremar Posted March 17, 2008 Author Share Posted March 17, 2008 Är det någon betalning med i tankarna?? //Anders EDIT: har du något smakprov på din rapp så får du gärna länka till den också 🙂 som det ser ut nu så ligger ingen betalning i tankarna, eftersom det ska bli ett gratis projekt för folk på min hemsida! men det ni får är ju erat namn publicerat som producent liksom! www.myspace.com/ejremar www.ejremar.2u.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaptenKresh Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 (edited) Å ena sidan är jag gratis Men å andra sidan är jag sämst Tack för mig Edited March 17, 2008 by KaptenKresh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ejremar Posted March 17, 2008 Author Share Posted March 17, 2008 Å ena sidan är jag gratis Men å andra sidan är jag sämst Tack för mig langa msn eller nåt så kan vi snacka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozman Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 yess... jag har försökt få till ett liknande sammarbete tidigare.. spelar med mitt band, gör låtar mm. som är hiphopinspirerat... myspace.com/futuresoundofsweden, kan skicka nya grejer via mailen också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
synthixzmusic Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Kan ställa upp på det, har massa beats liggande hemma, i hög klass... MSN: synthixz@hotmail.com www.synthixzmusic.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts