Jump to content
Annons

Försvann min låt?


Mr.P

Recommended Posts

Annons

Om en moderator kan plocka bort tråden med låten i men inte svara på ett PM om varför det hände så undrar jag om det är någon idé att lägga upp låtar här. Vart tar dom egentligen vägen? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Om en moderator kan plocka bort tråden med låten i men inte svara på ett PM om varför det hände så undrar jag om det är någon idé att lägga upp låtar här. Vart tar dom egentligen vägen? 😕

Bröt den mot någon av forumreglerna? Om en moderator tar bort en låt så finns det ju en anledning till detta. Du kommer säkert få svar så småningom varför det hände.

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sett tråden då? För det tar nämligen ett tag för tråden at dyka upp över huvud taget.. en moderator måste nämligen godkänna den.. vilket såhär under helgen kan ta ett par dagar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag såg tråden direkt efter att jag skapade den. Det kanske bara var jag som kunde se den ett tag innan den försvann för godkännande? Vad jag vet så bröt den inte mot några regler. Jag har inte snott nåt och har inga texter med nåt olämpligt innehåll i. Det är första gången jag lägger upp en låt här så jag visste inte hur det funkar. Ber om ursäkt för det. Får vänta på ett godkännande då. Sorry. 😕

Redigerat av Mr.P
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...