Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej vÀnner.

TÀnkte bara meddela att jag Àr fÀrdig med min första fullÀngdare. Lyssna gÀrna pÄ lÄtarna hÀr Jon Rinneby

Musiken kan enkelt beskrivas som drömsk-melankolisk-pop.

Skivomslaget kommer i veckan.

Mycket nöje

Redigerat av Yllet
Annons
Postat

Kommet tankas 😄 Ska bli kul att lyssna.

Men fortfarande ingen "You didn't do your hair today" 😆 Liten besvikelse faktiskt 😉

Postat

Tackar tackar.

Berra, jag blev aldrig riktigt nöjd med den lĂ„ten 🙂 Men kul att du gillar den

Ha de fint!

Postat

LĂ„ter spĂ€nnande 😄

En undran bara; kan du inte fixa en zip-fil sĂ„ man slipper ladda alla lĂ„tar var för sig? (man Ă€r ju bekvĂ€m 😆 ) Jag tror det kan göra att fler laddar ner den.

Postat
LĂ„ter spĂ€nnande 😆

En undran bara; kan du inte fixa en zip-fil sĂ„ man slipper ladda alla lĂ„tar var för sig? (man Ă€r ju bekvĂ€m đŸ˜Č ) Jag tror det kan göra att fler laddar ner den.

Done.

Hela albumet

Postat

Hej!

Fasen vad kul. Jag har alltid uppskattat den musik du postat hÀr i olika sammanhang, kÀnns genomgÄende vÀldigt genomtÀnkt och vÀlgjort.

Ska lyssna med spÀnning och Äterkommer om ett tag med intryck och synpunkter!

Bra initiativ! 😛

Postat

Har lyssnat pÄ hela albumet nu och gillar definitivt vad jag hör. Bra lÄtar som Àr bra producerade.

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Hej vÀnner.

TÀnkte bara meddela att jag Àr fÀrdig med min första fullÀngdare. Lyssna/ladda gÀrna ner lÄtarna frÄn http://jon.rinneby.se/music.html

Musiken kan enkelt beskrivas som drömsk-melankolisk-pop.

Skivomslaget kommer i veckan.

Mycket nöje

• 6 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.