antepop Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 (redigerat) HEj Jag har en dator som är av äldre modell och jag vill spara så mycket av datorns prestanda som möjligt. Så jag funderar å klurar hur man enklast kan göra. Kan man instalera vst pluggarna på en externhårddisk för att på så sätt spara prestanda? MEn det kanske inte gör någon nytta alls, men det var som sagt en tanke Redigerat 14 februari 2008 av antepop
antepop Postat 14 februari 2008 Trådstartare Postat 14 februari 2008 HEj Jag har en dator som är av äldre modell och jag vill spara så mycket av datorns prestanda som möjligt. Så jag funderar å klurar hur man enklast kan göra. Kan man instalera vst pluggarna på en externhårddisk för att på så sätt spara prestanda? MEn det kanske inte gör någon nytta alls, men det var som sagt en tanke 44 visningar och ingen som vill svara..🥰 kom igen:)
Claes Holmerup Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 Det gör ingen nytta. Om du däremot kör med stora streamande samplingsbibliotek, så är det bra att lägga dem på en separat disk. Om du kör med många audiospår så är det också bra att separera dem från systemdisken.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.