Jump to content
Annons

Någon som vill hjälpa till?


Fertan

Recommended Posts

Jajemensan, lite på styret och positiv, när det är som bäst! 😛

Hur som helst så har jag en låt som jag och polare gjorde i slutet på juli förra året, med en mindre succé bland diverse fjortonåringar osv, ni vet hur det fungerar!

Då jag har haft problem med mitt midi vid liveinspelning och så hamnade den inspelningen lite ur takt(kan ha haft något att göra med att vi började med låten i sig vid 08.29 efter att ha varit uppe hela natten också) and so on... I alla fall, så tänkte vi göra en nyinspelning på den och satsa på att bli årets absoluta sommarplåga -08!

Självklart kan jag spela in gitarrer, midi och wav och sång här, i takt, och skicka allting i 24(alternativt 32) bitar wav!

Om det är någon, gärna med lite erfarenhet och som kan få till ett hyfsat plågande och örongnagande sound, så vore det alldeles underbart!

Vore sweet med någon som var bra på själva mixningen och någon som var bra på slutmastringen i sig.. Självklart med avtalad procent på vinsten, om det blir någon sådan 😄

Lyssna på den tidigare demon, andra låten i playlisten vid namn "08.29":

http://www.myspace.com/somefuckingisland

Känner DU dig manad och lite pådrivande, skicka ett PM 😎

Mvh / Kim (/Some Island)

Edit: La till lite...

Redigerat av Fertan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...