Jump to content
Annons

Funky,vocal,deep,soulful house!Samarbete!


dooks

Recommended Posts

Tjena!

Skulle du kunna tänka dig att ev.sam-prodda jazzig,funkig house?Jobbar i Fl 7,och är i baby stadiet när det gäller det,men är gammal dj,och tror att jag har ganska bra känsla och vilja om hur det skall låta,det går stadigt framåt så att säga,känner dock att det skulle kunna vara kul att prova lite över nätet,med någon som kanske har samma smak!Är en "sucker" för chicago house,vocal house,soulful och deephouse etc!

Hör av dig om det fins intresse! Jack your body!

Redigerat av dooks
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tjena!

Jag är intresserad. Använder också FL 7, så vi skulle nästan testa. Du kan kolla på min myspace och se min låt tellus som jag och min brorsa gjorde. Deep Hosue style... Jag är väldigt överkreativ och behöver lära mig just hur man får bort den töntiga delen och du som erfaren dj kan ju veta det.

Är förresten erfaren i Fl 7... kan kanske lära ut lite tekniker och konsept, och du kan nog lära mig en del!

www.myspace.com/thulinsounds

Ciao!!!

Redigerat av isakzmachine
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Lyssnade på myspace låtarna och gillar det,har skickat ett mess till dig där,kolla det!

Ha det bäst så länge,så hörs vi snart!

mvh dooks

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...