Jump to content
Annons

Funky,vocal,deep,soulful house!Samarbete!

Recommended Posts

Posted (edited)

Tjena!

Skulle du kunna tänka dig att ev.sam-prodda jazzig,funkig house?Jobbar i Fl 7,och är i baby stadiet när det gäller det,men är gammal dj,och tror att jag har ganska bra känsla och vilja om hur det skall låta,det går stadigt framåt så att säga,känner dock att det skulle kunna vara kul att prova lite över nätet,med någon som kanske har samma smak!Är en "sucker" för chicago house,vocal house,soulful och deephouse etc!

Hör av dig om det fins intresse! Jack your body!

Edited by dooks
Annons
Posted (edited)

tjena!

Jag är intresserad. Använder också FL 7, så vi skulle nästan testa. Du kan kolla på min myspace och se min låt tellus som jag och min brorsa gjorde. Deep Hosue style... Jag är väldigt överkreativ och behöver lära mig just hur man får bort den töntiga delen och du som erfaren dj kan ju veta det.

Är förresten erfaren i Fl 7... kan kanske lära ut lite tekniker och konsept, och du kan nog lära mig en del!

www.myspace.com/thulinsounds

Ciao!!!

Edited by isakzmachine
Posted

Tjena!

Lyssnade på myspace låtarna och gillar det,har skickat ett mess till dig där,kolla det!

Ha det bäst så länge,så hörs vi snart!

mvh dooks

Posted

Låter fett spännande.

Trixar o joxar vi i audio då eller?

Får jag lov at varamed o leka lite?

Skicka ett pm eller mail till thomasjuhlin@gmail.com

// Thomas

Posted

Tja Thomas!Ja det skulle vara kul att prova!För mig är det lungt!

Posted
Tja Thomas!Ja det skulle vara kul att prova!För mig är det lungt!

Najs.

adda mig på msn: thomas@elektroniskmusik.net

så snackar vi lite!

ha det!