ludwig Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 hej dudes så här är det: jag har precis köpt en line6 toneport ux2 och allt fungerar sjuktbra utan en grej. så fort det kommer ett ljud som inte är från cubase (t.ex. om någon loggar in på msn) så försvinner allt ljud och jag får starta om cubase. någon som vet vad problemet kan var? mors!
bjorrra Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 jag vet inte om det kan hjälpa men du kan alltid testa detta: Under inställningar för buffersize och liknande (i vst multitrack eller liknande) så kan välja "realese asio driver in background" prova att klicka i den så kanske det löser sig
ludwig Postat 29 januari 2008 Trådstartare Postat 29 januari 2008 hej, tack för svaret men det fungerade tyvärr inte :/ börjar bli tokig på det här.
ludwig Postat 1 februari 2008 Trådstartare Postat 1 februari 2008 (redigerat) bump när ljuder försvinner går det att minimera cubase, och sen maxiera igen så är det tillbaka, men det är fortfarande helt sjukt irriterande... Redigerat 1 februari 2008 av ludwig
Daniel H Postat 1 februari 2008 Postat 1 februari 2008 Stäng av ljudet på msn, inget kul om du spelar in och får med det i inspelningen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.