Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har köpt ett MY8-AT (ADAT-kort) till min 01V.

Nu till problemet: jag har adresserat dom digitala kanalerna ut till Bus 1-4 & Aux 1-4 på Option I/O. Har också "Swappat" kanal 17-24 till 1-8 för att få användning an dom "analoga" delarna.

Min fråga är hur man ser ingångssignalerna och utgångssignalerna på mixern?

Nästa fråga hur man använder kanal 1-8 som är "Swappade"?

Har aldrig jobbat med digitalmixer förut så många frågor blir det...

Tacksam för svar.

Mvh

Thomas

Annons
Postat

Nu är det några år sen jag satt med en 01v men finns det inte en knapp som visar layern för kortet? Utan bild framför mig kommer jag inte ihåg, men jag kan googla när jag kommer hem.

Postat
Nu är det några år sen jag satt med en 01v men finns det inte en knapp som visar layern för kortet? Utan bild framför mig kommer jag inte ihåg, men jag kan googla när jag kommer hem.

Vore riktigt bra om hag fick klarhet.

Har varit i varenda meny men inte hittat nåt.

Manualen är också knapphändig

/Thomas

maart (oregistrerad)
Postat

det var ett tag sen även jag satt med en 01V, så jag är inte heller säker på hur det ser ut. Har dock för mig att man kunde se olika signalmätare genom att trycka på home-knappen flera gånger. Men jag är som sagt inte säker...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.