Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej.

Jag använder reason 3, och det har fungerat hur bra som helst sen jag började använda det.

men för ett par dagar sen så blev det bara tyst när jag skulle lyssna på en beat som jag jobbade på.

Jag har sökt på forumet, men om man har med ordet ljud på ett musikforum så får man ju fram i princip alla trådar så jag kollade runt, men hittade ingenting som gav mig svar på mitt problem.

Hoppas någon kan hjälpa mig med detta.

Tack på förhand.

Mvh

/J

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat
  Jobax sa:
hej.

Jag använder reason 3, och det har fungerat hur bra som helst sen jag började använda det.

men för ett par dagar sen så blev det bara tyst när jag skulle lyssna på en beat som jag jobbade på.

Jag har sökt på forumet, men om man har med ordet ljud på ett musikforum så får man ju fram i princip alla trådar så jag kollade runt, men hittade ingenting som gav mig svar på mitt problem.

Hoppas någon kan hjälpa mig med detta.

Tack på förhand.

Mvh

/J

Har du kollat under audio inställningarna i Reason?

Har du ditt ljudkort valt där?

Postat

haha.. va pinsamt att jag inte märkt det.. men jag valde ju det förut, undrar hur det kan ha ändrats av sig självt?

Tack så jättemycket för svaret.

mvh

J

• 4 veckor senare...
Postat

Samma sak händer med mig också😛 använder reason 4.0 varje dag men sen ibland så bara försvinner ljudet.. så får gå in på prefences - audio sen välja vilket ljudkort jag vill använda ! har ingen aning varför, menmen 😛 du är inte ensam om problemet iaf !

www.myspace.com/theendproductionsonline

www.youtube.com/niclashbg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.