Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej,

jag kan inte hitta hur jag ska ersätta en befintlig låt som jag lagt upp. Sist jag gjorde det så skapades en ny tråd, men jag vill köra på samma tråd.

Hjälp

Edited by Olsberg
Bugg åtgärdad /admin
Annons
Posted
Hej,

jag kan inte hitta hur jag ska ersätta en befintlig låt som jag lagt upp. Sist jag gjorde det så skapades en ny tråd, men jag vill köra på samma tråd.

Hjälp

Gå in där man laddar ner låten. Långt ner till höger har du massa alternativ, välj där redigera filen så kommer det gå.

MVH

Anders

Posted
Hej,

Hjälp

Gå in där man laddar ner låten. Långt ner till höger har du massa alternativ, välj där redigera filen så kommer det gå.

MVH

Anders

Tack :rolleyes:

• 2 weeks later...
Posted

Hejsan!

Jag försöker uppdatera en ny version av låten "Even if" ska byta ut basen mot en Fenderbas, men jag har ingen markering där jag kan ladda ner den nya versionen. (Redigera fil)

Mvh Stickane

Posted

Hejsan!

Jag undrar varför det inte går att uppdatera låtar längre. Jag går in på "Redigera filen" sen vill jag kunna ladda upp den nya versionen för att uppdatera låten ju,,,, men det finns ingen ruta för "bläddra" där jag ska kunna lägga upp den nya versionen,( ladda från datorn).... Nån som vet varför?

Tacksam för svar

Mvh Stickane

Posted
Hejsan!

Jag undrar varför det inte går att uppdatera låtar längre. Jag går in på "Redigera filen" sen vill jag kunna ladda upp den nya versionen för att uppdatera låten ju,,,, men det finns ingen ruta för "bläddra" där jag ska kunna lägga upp den nya versionen,( ladda från datorn).... Nån som vet varför?

Tacksam för svar

Mvh Stickane

Hej!

Gör ett nytt försök för att få svar.

Mvh Stickane

Posted

Det är en känd bugg som jag svarade på i någon tråd (men som jag inte hittar nu). Fram till jag har hunnit titta närmare på problemet så rekommenderar jag att man laddar upp låten som en ny låt och inte uppdaterar den gamla. Ber om överseende,

.björn.

• 1 month later...