Jump to content
Annons

Hur ersätter man en befintlig fil i Låt trådarna


Sphinxter

Recommended Posts

Annons
Hej,

jag kan inte hitta hur jag ska ersätta en befintlig låt som jag lagt upp. Sist jag gjorde det så skapades en ny tråd, men jag vill köra på samma tråd.

Hjälp

Gå in där man laddar ner låten. Långt ner till höger har du massa alternativ, välj där redigera filen så kommer det gå.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

jag kan inte hitta hur jag ska ersätta en befintlig låt som jag lagt upp. Sist jag gjorde det så skapades en ny tråd, men jag vill köra på samma tråd.

Hjälp

Gå in där man laddar ner låten. Långt ner till höger har du massa alternativ, välj där redigera filen så kommer det gå.

MVH

Anders

Tack :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hejsan!

Jag försöker uppdatera en ny version av låten "Even if" ska byta ut basen mot en Fenderbas, men jag har ingen markering där jag kan ladda ner den nya versionen. (Redigera fil)

Mvh Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Jag undrar varför det inte går att uppdatera låtar längre. Jag går in på "Redigera filen" sen vill jag kunna ladda upp den nya versionen för att uppdatera låten ju,,,, men det finns ingen ruta för "bläddra" där jag ska kunna lägga upp den nya versionen,( ladda från datorn).... Nån som vet varför?

Tacksam för svar

Mvh Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Jag undrar varför det inte går att uppdatera låtar längre. Jag går in på "Redigera filen" sen vill jag kunna ladda upp den nya versionen för att uppdatera låten ju,,,, men det finns ingen ruta för "bläddra" där jag ska kunna lägga upp den nya versionen,( ladda från datorn).... Nån som vet varför?

Tacksam för svar

Mvh Stickane

Hej!

Gör ett nytt försök för att få svar.

Mvh Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...