Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, pĂ„ vissa projekt fĂ„r jag en latency och pĂ„ andra en annan, fasten buffer size instĂ€llningen pĂ„ ljudkortet Ă€r den samma(?), skit skummt! 🙂

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat
Ja, pĂ„ vissa projekt fĂ„r jag en latency och pĂ„ andra en annan, fasten buffer size instĂ€llningen pĂ„ ljudkortet Ă€r den samma(?), skit skummt! 🙂

Vissa pluggar skapar mer latency. Bufferten gÀller ljudkortet inte hur Cubase kompenserar för pluggarna. GÀller de flesta DAWs.

Postat (redigerat)

Vissa pluggar skapar mer latency. Bufferten gÀller ljudkortet inte hur Cubase kompenserar för pluggarna. GÀller de flesta DAWs.

humm ok, men projektet ifrÄga Àr plugg löst!

EDIT: alltsÄ jag har inte anvÀnt nÄgra pluggar Ànnu!

Redigerat av Lithium
drloop (oregistrerad)
Postat

humm ok, men projektet ifrÄga Àr plugg löst!

EDIT: alltsÄ jag har inte anvÀnt nÄgra pluggar Ànnu!

Inga effekter alls?

drloop (oregistrerad)
Postat
nopp inte en Ànda, Àn sÄ lÀnge! under inspelning.

DĂ„ kan det bara vara Cubase trollet som spökar. 🙂

Ingen aning.... skumt... otroligt...

Postat
nopp inte en Ànda, Àn sÄ lÀnge! under inspelning.

DĂ„ kan det bara vara Cubase trollet som spökar. 🙂

Ingen aning.... skumt... otroligt...

Det finns ingen jag Ă€lskar sĂ„ mycket som jag hatar det dĂ€r jĂ€vla cubase trollet 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.