Fiffan (oregistrerad) Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 (redigerat) Heejsan! Jag Ă€r dĂ„ ny, fattar inget pĂ„ denna sidan men jag försöker. kaninet Ă€nns ladda upp en bild hĂ€r xD haha jag Ă€r dĂ„ 15 Ă„r o Ă€lskar musik, spelar dock bara piano eller försöker de gĂ„r inte alls bra. men jag sjunger .. HAHA har börjat att skriva egna lĂ„tar. o ja förvĂ„nar mej sjĂ€kv ibland. đ skulle jĂ€tte gĂ€rna vilaj gĂ„ me i en grupp men inet i en sĂ„n grupp som alal tĂ€nker nĂ€r man sĂ€ger ordet grupp utan en grupp som innehĂ„llre just baar 2 pers. (sjungande) HAHA har man planer sĂ„ har man. Va ska ja sĂ€ga mer.. nĂ€ inget. men en enkel frĂ„ga men Ă€ndĂ„ kanske en jĂ€vligt svĂ„r. hur hittar man en bra producer ? GOD JUL PEOPLE <3 Redigerat 22 december 2007 av GĂ€st
Skogholm Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 Hej och vÀlkommen! Du kanske kan hitta nÄn o samarbeta med pÄ denna sida. sÄ har du din grupp sen:) Bra producenter finns det ocksÄ pÄ denna sida. Mvh skogholm
Fiffan (oregistrerad) Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 joo de Ă€r sant, dĂ€rför komemr ja in hĂ€r o bombar alla er med trĂ„dar đ hoppas nĂ„n tjej vid ungefĂ€r min Ă„lder (15) dyker upp đ oo toppen !! gud taaack sĂ„ jĂ€tte mkt <333
Tilly Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 Det finns bara en snygging hĂ€r och det Ă€r Pazo! đ Men vĂ€lkommen! đ
Neosus Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 HĂ€jje! VĂ€lkommen hit! Hoppas det dyker upp nĂ„n spelkompis till dig! *HĂ„llertummarna* đ
Memphis Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 (redigerat) Ja vĂ€lkommen hit. HĂ€r Ă€r vi som en enda stor familj med massor av kĂ€rlek och umgĂ€nge. Du kommer nog trivas. đ đđ /M Redigerat 27 december 2007 av Memphis
Fiffan (oregistrerad) Postat 27 december 2007 Postat 27 december 2007 nĂ€men skit va alla Ă€r underbara hĂ€r đđ <33 gud skulle aldrig kunna tĂ€nk amej att de kunde vaar sĂ„hĂ€r. tack sĂ„ jĂ€tt emkt till alla! jodĂ„ spelkompis de har jag typ hittat đ <33 mĂ„ste bara fĂ„ de gĂ„ vidare <33
Lundin Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 (redigerat) Det finns bara en snygging hĂ€r och det Ă€r Pazo! đ đ det var lĂ€nge sen jag drog pĂ„ smilbanden i nĂ„got diskuterat sammanhang, men, finns det ironi i det pĂ„stĂ„endet? VĂ€lkommen hit Fiffan, och lycka till med ditt samarbete. Redigerat 2 januari 2008 av Lundin
laxlaxlax Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 nĂ€men skit va alla Ă€r underbara hĂ€r đđ <33gud skulle aldrig kunna tĂ€nk amej att de kunde vaar sĂ„hĂ€r. tack sĂ„ jĂ€tt emkt till alla! jodĂ„ spelkompis de har jag typ hittat đ <33 mĂ„ste bara fĂ„ de gĂ„ vidare đ <33 Ă h kan inte alla inlĂ€gg vara sĂ„hĂ€r. Jag skulle tillochmed uthĂ€rda Claes mikrofontips dĂ„!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.