Jump to content
Annons

Begränsning av antal låtar


bettygoesagogo

Recommended Posts

Har läst ett antal trådar/inlägg nu av personer som hävdar att allt för många låtar laddas upp, vilket innebär att färre besökare lyssnar, reflekterar och svarar. Skulle en möjlighet vara att jag som forummedlem endast tillåts ha (t ex) tre låtar ligga uppe? Om jag sedan vill posta en ny är jag tvungen att ta bort en av de gamla.

Jag kollade först upp huruvida en sådan funktion redan fanns, men hittade bara begränsande maxstorlek på filen.

Vad tycker ni - är jag ute och cyklar? Eller är det fler regler vi inte behöver ha?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ingen bra idé tycker jag. Det är väl främst den dåliga standarden på låtarna som stör folk och inte att vissa individer spottar ur sig för mycket. eller har jag missförstått? Hur som helst skulle förslaget kunna drabba andra duktiga låtpostare vars alster jag gärna lyssnar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte det håller tyvärr. Jag stör mig inte på antalet låtar direkt men man hinner ju inte lyssna på alla - det är väl bara att acceptera det som ett faktum!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag kan tänka mig en låt/vecka max. Tror inte att detta är huvudproblemet. Det slog mig nu efter att inte lagt upp någon låt på nåt halvår och efter att ha givit feedback till andra:

MÅNGA SOM FÅR FEEDBACK SVARAR INTE PÅ DENNA I SIN EGEN TRÅD! 🙂

Jag tycker det är höjden av arrogans och respektlöshet!! Kan mycket väl tänka mig att ingen vill recensera

andras låtar när trådskaparens inställning är just denna. De har inte på en muiskcommunity att göra och bör lämna forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Många bra åsikter. Det jag främst tänkte på är när någon ibland postat tre-fyra låtar efter varandra. Du postar en låt på fredagen, och på lördagen har den hamnat på "sidan tre", vilket gör att inte många hittar dit. Är det någon som känner igen sig?

Det är iofs ett lyxproblem (det vore värre om det inte rörde sig alls på sidan), men ibland känns det som att "bäst-före-datumet" är lite väl kort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...