ciMic (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 Hej, Ăr ny i detta forum men har som mĂ„nga andra tjuvlĂ€st đ under en lĂ€ngre tid. Det Ă€r först nu, nĂ€r jag har tid att kontinuerligt titta in, jag har bestĂ€mt mig för att en presentation kan vara pĂ„ sin plats. Först mĂ„ste jag sĂ€ga att det verkar vara ett mycket trevligt forum! đ Lagomt stort. Jag raddar vĂ€l upp lite (o)nödvĂ€ndig information utan att fokusera pĂ„ detaljerna. *PC *Logic *Audiophile 24/96 Huvudinstrument: Elgitarr *Musicman (mfl.) *Roland VG88 *För mycket att nĂ€mna Dolda (o)talanger: Keyboard, sĂ„ng, bas Missbrukar: Trummor. Natural Studio samplingar anvĂ€nds flitigt. TĂ€nk om man slapp förlita sig pĂ„ mjukvara. *suck* * Studioprojects C1 mic (Ă€r oerhört nöjd med detta inköp) -sĂ„ng * En massa andra micÂŽs för gitarr. Förutom ovanstĂ„ende finns det en hel hög med prylar av alla dess slag i min musik garderob. NĂ„gra jag stolt kan utnĂ€mna mig Ă€gare till, andra som jag försöker glömma bort. Nog om det. Kanske inte Ă€r av sĂ„dant stort intresse. đ Steely Dan. En av mina stora favoriter! Ăr jag ensam hĂ€r om det? Tack för ett trevligt forum och en suverĂ€n tidning förresten! /Micke
Neko Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 VĂ€lkommen hit! Hoppas du kommer trivas lika bra som registrerad som gĂ€st. đ
hammagrella Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 Steely Dan. En av mina stora favoriter! Ăr jag ensam hĂ€r om det? HallĂ„j och vĂ€lkommen! Nej du Ă€r inte ensam.
captain nemo (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 Donald Fagen i alla tappningar Àr stor favorit och inspiration - bÄda musik och produktion. VÀl kommen till fo rumet. //Nemo
ciMic (oregistrerad) Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 Nemo, Donald Fagens soloalbum "Nighfly" Àr oerhört bra. /M
tordA Postat 29 september 2004 Postat 29 september 2004 TjabbatjenahallĂ„hejovĂ€lkommenhitskarruva đđ det kan man bara sĂ€ga fort i onyktert tillstĂ„nd đ
Lundin Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Attanschh..n*hick*uuu..har'ö komme pÄ me.. tyyyp... schabbaschenahallÄÄhejovÀlkommenhitskaruvaserru..*hick*
Egghuvud Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Nej för f* n Steely Dan Àr helt ok! VÀlkommen
ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 VĂ€lkommen, trevligt att ha dig hĂ€r ciMic... đ /// Viktor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.