Gneten Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Tjeenare! Jag sitter på ett litet problem med FL Studio, då jag känner att utbudet på olika gitarrljud inte är särskilt stort, alltså det finns bara ett fåtal olika "gitarrljud" och jag önskar att man hade fler olika (För er som använder FL studio syftar jag på tex guitar-clean mean, acoustic nylon osv) Nån som vet någon bra sida där man kan få tag på fler såna gitarr-ljudfiler? =)
DJMar Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Sida? Menar du torrentsajter då eller vill du köpa?
knaz Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 va menar du me "gitarrljud"? färdiga sampligar (loopar o one-hits) eller instrument?
Psymotor (oregistrerad) Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 (redigerat) // Raderar inlägget och delar ut en fet varning. Olagliga länkar var inte tillåtna år 2003 när forumet startade och är det inte nu heller. Läs Forumreglerna som du accepterade vid registreringen och då specifikt Forumregel 3. /admin Redigerat 28 november 2007 av Olsberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.